- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

مصرف روزانه سی‌ان‌جی در شمال آذربایجان‌غربی به ۹۷۵ هزار مترمکعب رسید

Posted By admin On آذر ۱۴, ۱۴۰۱ @ ۹:۲۳ ق.ظ In اخبار ویژه,اقتصادی | No Comments

آرازآذربایجان،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: مصرف روزانه سی‌ان‌جی در این منطقه که شامل شهرستان های مرکز و شمال استان می شود، به ۹۷۵ هزار مترمکعب رسیده که بیش از پارسال است.
احمد مجردافزود: این میزان عرضه سی‌ان‌جی در یک روز برابر با صرفه جویی در مصرف یک میلیون لیتر بنزین درسطح منطقه ارومیه است.
وی اضافه کرد: امسال مصرف سی‌ان‌جی به عنوان سوخت پاک و سازگار با محیط زیست در سطح مرکز و شهرهای شمال آذربایجان غربی ۲.۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه ادامه داد: با مشارکت گسترده خودروهای عمومی و باری، طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودرو های عمومی افزایش یافته است.
مجرد از استقبال مردمی در راستای مصرف سی‌ان‌جی ابراز خرسندی کرد و گفت: این سوخت علاوه بر ارزان‌تر بودن نسبت به بنزین، هوای پاک را نیز برای مردم به ارمغان خواهد آورد و در مصرف روزانه بنزین مرکز و شهرهای شمال استان هم صرفه جویی قابل توجهی ایجاد خواهد کرد.
وی اظهار کرد: شهروندان دارای وسایل نقلیه عمومی و باری و تاکسی های اینترنتی می توانند با ثبت نام در سامانه https://gcr.niopdc.ir نسبت به دوگانه سوز کردن خودرو خود اقدام کنند.
آذربایجان غربی ۲ منطقه در حوزه پخش فرآورده های نفتی دارد که شامل مناطق شمال به مرکزیت ارومیه و جنوب به مرکزیت میاندوآب است.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%d9%85%d8%b5%d8%b1%d9%81-%d8%b1%d9%88%d8%b2%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%b3%db%8c%e2%80%8c%d8%a7%d9%86%e2%80%8c%d8%ac%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d8%b4%d9%85%d8%a7%d9%84-%d8%a2%d8%b0%d8%b1%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%ac/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.