۷۳ تن کالا از طریق سامانه بازرگام در آذربایجان غربی توزیع شد

۷۳ تن کالا از طریق سامانه بازرگام در آذربایجان غربی توزیع شد

آراز آذربایجان،سرپرست مدیریت سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی گفت: توزیع هوشمند کالاهای اساسی در سامانه بازرگام از شب یلدای امسال در استان آغاز شده و تاکنون ۷۳ تن کالا توزیع شده است.
میرجمال ساداتی روز پنجشنبه در گفت و گو با بیان اینکه بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ نفر از خدمات سامانه بازرگام در استان بهره مند شده اند، افزود: هوشمندی عرضه و زنجیره می‌تواند به تثبیت قیمت کالاها در سطح بازار کمک کند و با اجرای این طرح شاهد کاهش واسطه گری های غیر ضروری و افزایش سطح دسترسی آسان مردم به کالاهای اساسی هستیم.
وی اظهار کرد: در مرحله اول چند قلم کالا با قیمت مصوب تنظیم بازار با هزینه حمل رایگان تحویل مشتریان شده و اگر زیرساخت‌ها فراهم شود، تا پایان سال همه اقلام کالای اساسی هوشمند توزیع خواهد شد.
سرپرست مدیریت سازمان تعاون روستایی استان اضافه کرد: پرداخت وجه به صورت اینترنتی بوده و هیچگونه وجهی نیز در محل از مشتری دریافت نمی شود.
وی با بیان اینکه تا کنون از این طریق هفت تن تخم مرغ، ۶ تن مرغ، ۲ تن روغن خوراکی، ۵۸ هزار تن برنج و برخی اقلام دیگر با قیمت مصوب تنظیم بازار تحویل مشتریان شده، اظهار کرد: هدف از این شیوه فروش این است که در این سامانه، خانوارها پس از ثبت نام، انتخاب کالاهای مدنظر، درج آدرس دقیق و پرداخت الکترونیکی، کالاهای مدنظر خود را بدون هزینه، در اسرع وقت و با حفظ کرامت درب منزل تحویل بگیرند.
وی گفت: شهروندان می توانند از طریق سایت بازرگام (https://bazargam.com/) و یا نصب اپلیکیشن بازرگام از بازار (https://cafebazaar.ir/app/com.pishgaman.bazargam ) نسبت به خرید کالاهای اساسی همچون برنج، روغن، تخم مرغ، مرغ منجمد اقدام کنند.
سامانه توزیع هوشمند کالاهای اساسی با هدف حذف واسطه در شبکه توزیع اقلام ضروری و توزیع با قیمت مصوب تنظیم بازار فعالیت می کند.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۳۰ دی ۱۴۰۰ ساعت ۹:۵۷ ق.ظ

دیدگاه


هفت + 2 =