- آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی - http://www.araznews.ir -

۷۳ تن کالا از طریق سامانه بازرگام در آذربایجان غربی توزیع شد

Posted By admin On دی ۳۰, ۱۴۰۰ @ ۹:۵۷ ق.ظ In اخبار ویژه | No Comments

آراز آذربایجان،سرپرست مدیریت سازمان تعاون روستایی آذربایجان غربی گفت: توزیع هوشمند کالاهای اساسی در سامانه بازرگام از شب یلدای امسال در استان آغاز شده و تاکنون ۷۳ تن کالا توزیع شده است.
میرجمال ساداتی روز پنجشنبه در گفت و گو با بیان اینکه بیش از یک‌هزار و ۴۰۰ نفر از خدمات سامانه بازرگام در استان بهره مند شده اند، افزود: هوشمندی عرضه و زنجیره می‌تواند به تثبیت قیمت کالاها در سطح بازار کمک کند و با اجرای این طرح شاهد کاهش واسطه گری های غیر ضروری و افزایش سطح دسترسی آسان مردم به کالاهای اساسی هستیم.
وی اظهار کرد: در مرحله اول چند قلم کالا با قیمت مصوب تنظیم بازار با هزینه حمل رایگان تحویل مشتریان شده و اگر زیرساخت‌ها فراهم شود، تا پایان سال همه اقلام کالای اساسی هوشمند توزیع خواهد شد.
سرپرست مدیریت سازمان تعاون روستایی استان اضافه کرد: پرداخت وجه به صورت اینترنتی بوده و هیچگونه وجهی نیز در محل از مشتری دریافت نمی شود.
وی با بیان اینکه تا کنون از این طریق هفت تن تخم مرغ، ۶ تن مرغ، ۲ تن روغن خوراکی، ۵۸ هزار تن برنج و برخی اقلام دیگر با قیمت مصوب تنظیم بازار تحویل مشتریان شده، اظهار کرد: هدف از این شیوه فروش این است که در این سامانه، خانوارها پس از ثبت نام، انتخاب کالاهای مدنظر، درج آدرس دقیق و پرداخت الکترونیکی، کالاهای مدنظر خود را بدون هزینه، در اسرع وقت و با حفظ کرامت درب منزل تحویل بگیرند.
وی گفت: شهروندان می توانند از طریق سایت بازرگام (https://bazargam.com/) و یا نصب اپلیکیشن بازرگام از بازار (https://cafebazaar.ir/app/com.pishgaman.bazargam ) نسبت به خرید کالاهای اساسی همچون برنج، روغن، تخم مرغ، مرغ منجمد اقدام کنند.
سامانه توزیع هوشمند کالاهای اساسی با هدف حذف واسطه در شبکه توزیع اقلام ضروری و توزیع با قیمت مصوب تنظیم بازار فعالیت می کند.


Article printed from آراز آذربایجان – روزنامه خبری آذربایجان غربی: http://www.araznews.ir

URL to article: http://www.araznews.ir/%db%b7%db%b3-%d8%aa%d9%86-%da%a9%d8%a7%d9%84%d8%a7-%d8%a7%d8%b2-%d8%b7%d8%b1%db%8c%d9%82-%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%b1%da%af%d8%a7%d9%85-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%d8%b0%d8%b1/

Copyright © 2013 آراز آذربایجان - روزنامه خبری آذربایجان غربی. All rights reserved.