طی یک سال گذشته

۲۹ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد

۲۹ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد

آرازآذربایجان،مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی گفت: از هفته دولت سال گذشته تا امسال با دریافت پروانه بهره‌برداری ۱۷۶ واحد صنعتی، ۲۹ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در استان محقق شده است.
عبدالحمید سرتیپی افزود: با بهره برداری از این واحدها برای ۶ هزار و ۷۶۸ نفر زمینه اشتغال فراهم شده است.
وی اضافه کرد: ۲۲ واحد از این تعداد، به‌صورت نمادین در هفته دولت سال جاری با حضور مقامات کشوری و استانی مورد افتتاح قرار خواهند گرفت.
مدیرکل صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی اظهار کرد: از هفته دولت سال ۱۴۰۱ تا هفته دولت امسال یک هزار و ۳۸ فقره جواز تأسیس برای واحدهای صنعتی تازه تأسیس صادر شده که برای احداث این واحدهای صنعتی ۴۲۷ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام خواهد شد.
سرتیپی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح های صنعتی زمینه اشتغال مستقیم برای بیش از ۲۸ هزار نفر در استان فراهم خواهد شد.
وی گفت: هم اکنون در آذربایجان غربی ۲ هزار و ۳۳۹ طرح صنعتی در حال احداث و تکمیل شدن است که برای احداث این طرح های صنعتی ۹۲۳ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.
وی افزود: با راه اندازی این طرح های صنعتی پیش بینی می شود زمینه اشتغال مستقیم برای ۶۳ هزار و ۸۵۱ نفر فراهم شود.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی اضافه کرد: هم اکنون یک هزار و ۷۹۸ واحد تولیدی صنعتی با حجم سرمایه گذاری بیش از ۱۱۲ هزار میلیارد ریال و ایجاد اشتغال مستقیم برای ۵۳ هزار و ۱۷۸ نفر در استان فعال است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۳ ق.ظ

دیدگاه


− 3 = سه