برخورد قضایی با اخلالگران بازار روغن خوراکی در آذربایجان غربی

برخورد قضایی با اخلالگران بازار روغن خوراکی در آذربایجان غربی

آراز آذربایجان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: افزایش قیمت روغن خوراکی در بازار بدون طی مراحل قانونی و مصوبه ستاد تنظیم بازار ممنوع بوده و با متخلفین برخورد قضایی می‌شود.
اکبر کرامتی صبح سه شنبه در جلسه قرارگاه امنیت غذایی با موضوع تأمین و توزیع اقلام پرمصرف در بازار که به صورت ارتباط مستقیم با وزیر جهاد کشاورزی برگزار شد، اظهار کرد: ۳ هزار تن سهمیه روغن خوراکی از طریق کارخانه‌های روغن‌کشی به استان تخصیص یافته است که روند پیگیری تخصیص کامل سهمیه و توزیع در سطح استان در دست اقدام است.
وی ادامه داد: عدم تخصیص و یا عدم توزیع به موقع مباشرین روغن‌های خوراکی در بازار مورد پیگیری قرار می‌گیرد و در صورت مشاهده با متخلفین برخورد قضائی انجام خواهد شد.
کرامتی در ادامه به انجام ۱۰ هزار و ۷۷۲ مورد بازرسی توسط اکیپ‌های نظارتی قرارگاه تأمین امنیت غذایی آذربایجان غربی بز بازار اقلام پر مصرف در طی فروردین ماه سال جاری اشاره و بیان کرد: در این راستا ۹۱۲ پرونده تخلف صنفی به ارزش ۱۳ میلیارد و ۱۷۲ میلیون ریال تشکیل و به مراجع قضائی جهت رسیدگی معرفی شده است.
وی خاطر نشان کرد: ۳۸ اکیپ بازرسی قرارگاه تأمین امنیت غذایی در سراسر استان بر سطح بازار اقلام پر مصرف و کالاهای اساسی مردم به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش بازار استان هستند و علاوه بر این هم از شهروندان درخواست داریم در این زمینه بازرسان را همراهی کنند و با مشاهده هرگونه تخلف صنفی از طریق سامانه‌های ۱۲۴ و ۱۳۵ گزارش و اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت به شکایات مردمی رسیدگی و پیگیری شود.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۴ ق.ظ

دیدگاه


× 7 = بیست یک