۲۰ میلیارد ریال برای هیئت های مذهبی ارومیه تصویب شد

آراز آذربایجان- رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در بررسی بودجه پیشنهادی درسال ۱۴۰۰ به برنامه های هیئت های مذهبی۲۰ میلیارد ریال اختصاص یافت.
حجت الاسلام محمد خلیل پور با بیان اینکه رویکرد اصلی این سازمان جلب و جذب مشارکت مردم به ویژه جذب حداکثری جوانان و مشارکت آنان در اجرا و انجام برنامه‌ها است افزود: در بررسی بودجه پیشنهادی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۰ جهت مساعدت به برنامه‌های هیئت‌های مذهبی و مسائل دینی مبلغ ۲۰ میلیارد ریال اختصاص داده شد.
وی ادامه اد: با توجه به هویت و رسالت سازمان فرهنگی ورزشی به برنامه‌های در سال آتی در تمامی بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی از جمله پویایی فرهنگسراها، افزایش سرانه ورزشی و سلامت شهروندان، برگزاری جشنواره‌ها و کنگره‌ها، مسابقات محلی، حمایت از ورزشکاران، آسیب‌های اجتماعی، مشارکت در برنامه‌های ملی مذهبی، جذب و مشارکت مردم در مسائل اجتماعی و فرهنگی و استفاده از ظرفیت کارشناسان، ارتقا سرانه مطالعه شهروندان، افزایش شور و نشاط اجتماعی، حمایت از هنرمندان، تعزیه خوانان و گروه‌های تئاتر و باید بیش از پیش کوشا باشد.
حجت الاسلام خلیل پور افزود: در شورای اسلامی شهر ارومیه با بررسی بودجه پیشنهادی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه برای سال آتی که با حضور مدیر سازمان و مدیران شهرداری برگزار شد، با مبلغ ۵۲ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان به تصویب رسید.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه اضافه کرد: مدیر سازمان موظف است طبق اعتبارات داده شده به برنامه‌های ردیف‌های بودجه سال ۱۴۰۰ این سازمان در اسرع وقت تقویم سالیانه خود را تنظیم و به کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تقدیم کند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۷:۵۲ ب.ظ

دیدگاه


3 + = شش