معاون هماهنگي امور اقتصادي استاندار:

گرانفروشی و احتکار مایحتاج عمومی برخورد شدید در پی خواهد داشت

گرانفروشی و احتکار مایحتاج عمومی برخورد شدید  در پی خواهد داشت

گروه خبر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه گرانفروشی و احتکار مایحتاج عمومی با برخورد شدید در پی خواهد داشت ، از لغو نمایشگاه‌های بهاره استان آذربایجان‌غربی تا پایان سال جاری خبر داد.
به گزارش آرازآذربایجان ، بهنام شهدی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان آذربایجان غربی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور، اظهار کرد: متاسفانه برخی افراد از این فرصت استفاده کرده و در عرضه برخی از محصولات و مایحتاج مردم خلل وارد کرده و باعث افزایش قیمت‌ها در بازار شده اند.
وی تاکید کرد: اجازه نمی‌دهیم سودجویان از این فرصت استفاده کنند و با متخلفان در زمینه احتکار و گرانفروشی به شدت برخورد خواهد شد.معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی، با اشاره به لغو نمایشگاه‌های بهاره در استان در پایان سال، از سازمان صنعت معدن و تجارت استان و اتاق اصناف خواست تا بازرسی های خود را بر عرضه و قیمت کالا در استان افزایش دهند.
شهدی در خصوص تولید مواد ضدعفونی و عرضه آن در بازار گفت: با تعدادی از تولیدکنندگان استان هماهنگی‌های لازم برای تولید این محصولات انجام شده و این کارخانجات به صورت چند شیفت این نوع محصولات را تولید می‌کنند.معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از افزایش ظرفیت تولید مواد ضدعفونی کننده در کارخانجات استان خبر داد. بهنام شهدی با تاکید بر لزوم تنظیم بازار در آستانه عید نوروز و مباحث پیش آمده در خصوص شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد تا سودجویان وارد عمل شده و از مباحث مختلف پیش آمده سو استفاده کنند و قطعا با متخلفات در زمینه احتکار و گران فروشی برخورد می شود.
وی ادامه داد: برخی افراد از فرصت پیش آمده سو استفاده کرده و در عرضه برخی از محصولات و مایحتاج مردم خلل وارد کرده و باعث افزایش قیمت ها در بازار شده اند.شهدی با اشاره ای به تولید مواد ضدعفونی در استان گفت: خوشبختانه هماهنگی های لازم با تولیدکنندگان برای تولید انبوه این محصولات انجام شده و هم اکنون برخی از این کارخانجات به صورت چند شیفته اقدام به تولید محصول می کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم نظارت بیشتر سازمان صنعت معدن و تجارت و اتاق اصناف بر روی عرضه کالا و قیمت آن افزود: در این شرایط باید بیش از پیش نسبت به کنترل بازار و نظارت بر آن اقدام کرد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲:۰۴ ب.ظ

دیدگاه


+ 4 = سیزده