مشاور استاندار آذربايجان غربي:

قوانین مربوط به ایثارگران باید اجرایی شود

قوانین مربوط به ایثارگران باید اجرایی شود

گروه خبر:مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران آذربایجان غربی گفت: قوانین مربوط به ایثارگران در راستای خدمت به این قشر فداکار باید به صورت کامل از سوی متولیان امر، اجرایی شود.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت الاسلام عبدالرحیم نیساری در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران مهاباد افزود: دستگاه‌های اجرایی باید در اجرای کامل و مطلوب قوانین مربوطه به حوزه ایثارگران که به تصویب مجلس شورای اسلامی هم رسیده است، اهتمام جدی داشته باشند.
وی ادامه داد: جامعه ایثارگران حق بزرگی بر گردن ملت ایران داشته و باید زمینه تحقق و اجرای نیازهای آنها در کشور فراهم شود.
مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران آذربایجان غربی اضافه کرد: نماینده یا رابط امور ایثارگران در سطح ادارات کل مشخص و در اداره شهرستان‌ها نیز برای پیگیری امور حوزه ایثارگران معرفی شوند.
حجت الاسلام نیساری با بیان اینکه واگذاری ۱۵۰ قطعه زمین به ایثارگران در سطح استان در حال انجام است، گفت: انتظار داریم قانون ۲۵ درصد استخدامی، تسهیلات بانکی و طرح‌های تکریم سپاس و همچنین همران خورشید برای قدردانی از ایثارگران به صورت کامل اجرایی شود.
سرپرست فرمانداری ویژه مهاباد نیز در این جلسه گفت: پیگیری حل مشکلات زمین متعلق به ایثارگران هستیم تا پس از سال‌ها این املاک واگذار شود.
حسن عباسی با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت مردمی و در کنار مردم است، افزود: بکارگیری نیروی های ادارات به صورت شرکتی و قراردادی با اولویت نیروهای بومی و طبق ضابطه و استفاده از ظرفیت نیروهای ایثارگر صورخ خواهد گرفت.وی با تاکید بر اینکه جایگاه و منزلت رفیع جانبازان و ایثارگران در لایه های مختلف جامعه باید نهادینه شود، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی در جهان جایگاه ویژه و قدرتمندی دارد که این اقتدار مدیون خون پاک شهدایی است که خون آنها برای دفاع از میهن اسلامی در جنگ با دشمن بر زمین ریخته شد.در پایان این جلسه از ۲ خانواده ایثارگر مهاباد نیز با حضور مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران آذربایجان غربی قدردانی شد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۸:۰۶ ق.ظ

دیدگاه


6 + هشت =