کسب سکوی قهرمانی قدم بعدی تیم شهرداری ارومیه است

کسب سکوی قهرمانی قدم بعدی تیم شهرداری ارومیه است

گروه خبر: کاپیتان تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: رفتن بر روی سکوی قهرمانی و کامل کردن شادمانی مردم در آستانه عید نوروز قدم بعدی تیم شهرداری ارومیه است.
سعید مصطفی وند با ابراز خرسندی از صعود تیمش به جمع چهار تیم لیگ برتر کشور در گفت و گو با ایرنا افزود: بازی خیلی حساس و جذابی را از دو تیم شاهد بودیم و موفق شدیم باریج اسانس صدرنشین را به زانو درآوریم.
وی اظهار کرد: باریج اسانس چیزی برای از دست دادن نداشت و به آب و آتش می‌زد تا از ما امتیاز بگیرد ولی هوشیاری بازیکنان ما اجازه هیچ‌گونه هنرنمایی را به آنان نداد.
مصطفی وند گفت: پیروزی برابر باریج اسانس هدیه‌ای بود از طرف کادر فنی و بازیکنان ما به مردم والیبال دوست استان و شهر ارومیه که امیدوارم تا آخر عمر به عنوان یک یادگار فراموش نشدنی در اذهان خود نگه دارند.
وی ادامه داد: داوری این دیدار برعکس اعتراضات بی موردی که بازیکنان باریج اسانس به دلیل نا آرام کردن جو سالن انجام می‌دادند بسیار عادلانه بود و من بارها با بازیکنان خودی صحبت کرده و به آنان گوشزد می‌کردم که به هیچ وجه وارد مسائل حاشیه‌ای نشده و در امر داوری حتی اگر رای به ضرر ما باشد دخالت نکنند.
وی افزود: همه بازیکنان بسیار خوشحال و خرسند از این پیروزی شیرین هستند و با روحیه بسیار بالایی برای حضور در دیدارهای نیمه نهایی آماده می‌شوند.مصطفی وند گفت: با تمام افت و خیزهای گذشته و سخت گیری‌ها و فشارهایی که از سوی مسئولان قبلی و جدید باشگاه شهرداری بر روی بازیکنان اعمال می‌شد ما همچنان به روند بازی‌های خود ادامه دادیم و مزد زحمات خود را گرفتیم.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۵۷ ق.ظ

دیدگاه


چهار + 3 =