تیم شهرداری ارومیه و کاله آمل وضعیت نسبتا یکسانی دارند

تیم شهرداری ارومیه و کاله آمل وضعیت نسبتا یکسانی دارند

گروه خبر: مدیر فنی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: تیم های شهرداری ارومیه و کاله آمل از نظر میزان آمادگی وضعیت نسبتا یکسان و نزدیکی به هم دارند.
یدالله کارگرپیشه در گفت و گو با ایرنا افزود: کاله آمل تیمی است که در سالهای گذشته بازی های بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته ولی امسال نسبت به سالهای قبل از ستاره های کمتری در ترکیب تیمش برخوردار است.
وی اظهار کرد: کادر فنی این تیم به سرمربیگری بهروز عطایی یکی از کاربلدترین کادرهای حرفه ای حال حاضر ایران است و از وجود حمزه زرینی، فرهاد ظریف و عادل غلامی سه بازیکن ملی پوش کشور بهره می برد.
کارگرپیشه گفت: تیم کاله حدودا ۶۰ درصد ترکیب قبلی را خود را حفظ کرده است ولی نسبت به سال گذشته آماده نشان نمی دهد.
وی افزود: رضا قرا پشت خط زن تیم کاله آمل و سید محمد موسوی نیز از آمادگی بسیار خوبی برخوردارند و بازی های قابل قبولی برای این تیم انجام می دهند.
وی ادامه داد: بازیکنان ما تمرینات بسیار هدفمند و خوبی را برای مقابله با کاله آمل پشت سر گذاشته اند و با استفاده از امتیاز میزبانی امروز شاهد دیداری جذاب و نفس گیر مقابل حریف آملی خواهیم بود.
کارگرپیشه گفت: آرزوی قلبی من در قالب یک شهروند ارومیه ای پیروزی تیم شهرداری ارومیه در برابر کاله آمل و کسب سه امتیاز بازی است ولی این خواسته را اگر از دیدگاه فنی بررسی کنیم باید بگویم که کار سختی مقابل کاله خواهیم داشت.
وی ادامه داد: به یقین ولادو بتکویچ پس از سعید معروف بهترین پاسورحال حاضر در لیگ برتر ایران است و بازی سازی خوبی در زمین ما انجام می دهد.
وی اضافه کرد: صرف نظر از نتیجه ارائه یک بازی تماشاگر پسند، روحیه جنگندگی بالا یکی از فاکتورهای مهمی است که باید در نظر داشت و حتی در برابر قدرتمندترین حریفان نیز نباید خود را از پیش باخته تصور کرد.
کارگرپیشه گفت: مهمترین نقطه قوت در والیبال، زدن سرویس های هدف دار با ریسک بالا و داشتن دریافت مناسب در توپهای اول و رساندن صحیح توپ به دست پاسور است که اگر بی نقص و با دقت انجام پذیرد موجب کسب نتایج قابل قبول می شود.
وی افزود: آماده سازی بازیکنان از نظر روحی و روانی و ایجاد هماهنگی جسم و روان نیز از مهمترین مواردی است که قبل از بازی باید توسط کادر فنی به تیم تزریق شود.
وی گفت: ترکیب تیم ما به یک بازیکن قدرتی زن حرفه ای نیاز دارد و با جذب چنین بازیکنی می توانیم حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشیم.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۶:۱۵ ق.ظ

دیدگاه


هشت + = 16