سرمربي تيم واليبال مقاومت شهرداري اروميه:

عدم هماهنگی تیمی مانع کسب نتایج قابل قبول می‌شود

عدم هماهنگی تیمی مانع کسب نتایج قابل قبول می‌شود

گروه خبر: سرمربی تیم والیبال مقاومت شهرداری ارومیه گفت: عدم هماهنگی تیمی و کم بودن تمرینات قبل از آغاز بازی‌های لیگ دسته یک کشور، مانع از کسب نتایج قابل قبول می‌شود.
نادر شهنازی پس از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل شهرداری ملکان افزود: این تیم بدون هیچ‌گونه تمرینی و فقط چند روز قبل از آغاز فصل مسابقات بسته شده است و بازیکنانم به هیچ وجه با هم هماهنگ نیستند.
وی اظهار کرد: اگر به نتایج کسب شده مقابل تیم ملکان توجه کنید ما بازی پایاپای و خوبی انجام دادیم و در هر سه ست در عین ناباوری و با نتایج بسیار نزدیک (۲۷-۲۵ )، (۲۵-۲۲) و (۲۶ ۲۴) به حریف باختیم که جای بسی تاسف است.
وی افزود: در پست‌های پشت خط زن و استفاده از توپ‌های برگشتی مشکل داریم و بازیکنانم در حفظ نتیجه و کسب امتیازات تمام کننده تجربه و تبهر کافی را ندارند.
شهنازی گفت: اصولا برنامه ریزی بازی‌ها باید در هنگام تمرینات گفته شود ولی من به دلیل در اختیار نداشتن زمان کافی برای انجام تمرینات قبل از بازی، مجبورم در حین مسابقات گوشزدها و برنامه های لازم را به بازیکنانم بدهم که این امر بیشتر موجب ایجاد استرس در بازیکن می‌شود.
وی ادامه داد: این بازیکنان سال‌هاست در بازی‌های رسمی حضور نداشتند و علاوه بر عدم هماهنگی، آمادگی کافی که در سطح لیگ دسته یک باشند ندارند و با اتکا به داشته های خود وارد مسابقات شده‌اند و برای رسیدن به اوج آمادگی نیاز به زمان بیشتری دارند.
وی گفت: شاید در دیدارهای اول نتیجه نگیریم ولی مطمئنم پس از انجام چند بازی می‌توان به این تیم امیدوار شد چرا که بازیکنان ارومیه ای استخوان بندی خوبی در والیبال دارند و فقط باید بازی به بازی یکدیگر را بهتر شناخته و به انسجام و هماهنگی تیمی برسند.
وی گفت: از مسئولان شهرمان تشکر می‌کنم که این تیم را حتی اگر در دقیقه ۹۰ هم که شده وارد مسابقات لیگ دسته یک کرده‌اند چرا این بازیکنان پشتوانه های اصلی شهرمان هستند و باید برای حضور در لیگ‌های برتر کشور آماده شوند.
وی گفت: تیم ما یکشنبه آینده سوم آذرماه برای انجام بازی معوقه هفته اول در خانه حریف به مصاف تیم سفیر قم می‌رود و پس از آن در روز ششم آذر ماه میهمان تیم شهرداری دزفول می‌باشد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۲ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۱ ق.ظ

دیدگاه


− سه = 3