ورزشکاران آذربایجان‌غربی در مسابقات کشورهای اسلامی ۴ مدال کسب کردند

ورزشکاران آذربایجان‌غربی در مسابقات کشورهای اسلامی ۴ مدال کسب کردند

آرازآذربایجان،سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: ورزشکاران اعزامی استان به مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی موفق به کسب ۲ مدال طلای تیمی و یک نقره و یک برنز انفرادی شدند.
سجاد بیرامی افزود: هفت ورزشکار، مربی و داور استان در رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی حضور داشتند که موفق به کسب چهار مدال رنگارنگ شدند.
وی اضافه کرد: «محمد ولی‌زاده» و «بردیا سعادت» به عنوان بازیکن و «امین علی اکبری» به عنوان مربی آنالیزور در رشته والیبال حضور داشتند که با برتری مقابل همه حریفان و کسب قهرمانی به مدال طلا دست یافتند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: در رشته ایروبیک هم «علی خلیلی» ورزشکار استان موفق به مدال برنز این مسابقات شد.
بیرامی اظهار کرد: در رشته شمشیربازی، «علی پاکدامن» تنها نماینده استان در بخش انفرادی اسلحه سابر با شکست دادن حریفانی از ترکیه، قزاقستان و دیگر شمشیرباز کشورمان مقابل نماینده دیگری از کشور میزبان با یک اختلاف باخت و مدال نقره را کسب کرد.
وی گفت: «علی پاکدامن» در بخش تیمی اسلحه سابر که کاپیتان تیم ملی نیز بود، با برتری مقابل تیم کشور میزبان، ترکیه مدال طلا را بر گردن آویخت.
وی افزود: «محمد خلیلی» به عنوان مربی در رشته ایروبیک و «جواد سلیمی» به عنوان داور در رشته کاراته دیگر نمایندگان استان در این مسابقات بودند.
مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی از هفته گذشته در قونیه ترکیه آغاز شده و امروز به کار خود پایان می دهد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۸:۴۶ ق.ظ

دیدگاه


3 − دو =