امام جمعه اروميه:

مسئولان معضل گرانی را مدیریت کنند

گروه خبر: امام جمعه ارومیه گفت: اصناف، با انصاف با مردم برخورد کنند.
به گزارش آراز آذربایجان،حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی شهر برگزار شد، افزود: اصناف در اقتصاد و زندگی تاثیر گذار هستند و بزرگترین مطالبه رهبری از آنها داشتن انصاف است بنابراین اصناف با انصاف با مردم برخورد کنند. وی تصریح کرد: اصناف مراقبت کنند در تجارت و معامله از راه شرعی عمل کرده و دچار معاملات غیر شرعی و حرام نشوند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به سالروز تشکیل جهاد کشاورزی و اهمیت بخش کشاورزی در استقلال و اقتصاد کشور خاطر نشان کرد: مسئله کشاورزی و تامین امنیت غذایی اولویت دار ترین مسئله بوده و اگر امنیت غذایی کشور حفظ شود استقلال کشور نیز حفظ خواهد شد.وی اظهار کرد: لازم است در در شرایط فعلی که جهان دچار مسئله تامین امنیت غذایی است، در زمینه تامین امنیت غذایی جهادی کار شود و از تمامی ظرفیت ها استفاده شود.
حجت الاسلام قریشی با تاکید به مشکل آب و خشکسالی های چند سال اخیر یاد آور شد: در شرایط فعلی اسراف در مصرف آب جایز نبوده و مردم و مسئولین باید در مصرف بهینه آب تلاش و در مصرف صحیح آب مدیریت داشته باشند. امام جمعه ارومیه با تاکید به اینکه مسئله گرانی اکنون به یک معضل تبدیل شده و مسئولان باید تلاش کنند این معضل را کنترل و مدیریت کنند، تصریح کرد: گرانی تنها مشکل کشور ایران نیست اما دشمنان ایران در تلاش هستند از این فضا بر علیه کشور استفاده کرده و مردم را ناامید و دلسرد کنند.
حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه امپراطوری رسانه ای نکات منفی را بزرگ و به نکات مثبت نظام اشاره ای نمی کند، افزود: نکات منفی باید گفته شود تا کم و کاستی ها برطرف شود و تلاش مدیران مضاعف شود اما رسانه های غربی از این همه بزرگ نمایی و سیاه نمایی هدفی جز ناامیدی و ایجاد اغتشاش در کشور ندارند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۹:۴۱ ق.ظ

دیدگاه


− پنج = 1