صف های طولانی برای خرید کالاهای اساسی شایسته ملت نیست

صف های طولانی برای خرید کالاهای اساسی شایسته ملت نیست

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان_غربی گفت: صف های تشکیل شده برای تهیه کالای اساسی شایسته ملت ایران نیست.
به گزارش آراز آذربایجان، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد، افزود: متاسفانه چند هفته ای است که شاهد تشکیل صف های تهیه کالاهای اساسی توسط مردم هستیم که مسئولان اجرایی استان بدانند تشکیل این صف ها شایسته مردم نیست.
وی با اشاره به اینکه مسئولین مربوطه برای رفع کمبود کالاهای اساسی با جدیت وارد عمل شوند، تصریح کرد: مسئولین جلوی برخی سؤاستفاده برخی افراد و دلالان را بگیرند و فشار وارد شده برمردم را در روزهای پایانی سال کم کنند.
حجت الاسلام قریشی بااشاره به سفر رئیس قوه قضائیه به آذربایجان غربی در روز گذشته خاطر نشان کرد: امید است این سفر مثمر ثمر واقع شود و مسئله مقاومت و مبارزه با فساد در استان نیز اجرایی شود تا اعتماد مردم بیشتر شود و اصلاحات عمیق در کشور واستان جاری شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به پس گرفتن قطعنامه اروپا علیه ایران اظهار کرد: این عمل نشان داد اگر به فرموده رهبری مقابل دشمن مقاومت و ایستاده کنیم دشمن عقب نشینی خواهد کرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی یاد آور شد: مدیران و مسئولان کشوری باید بدانند روش صحیح همان روش رهبری که روش استقامت و پایداری ومقاومت در مقابل دشمنان است که باید از ولی فقیه الگو بگیریم.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۷:۴۸ ب.ظ

دیدگاه


شش + = 12