سرپرست معاونت توسعه بازرگاني و صنايع کشاورزي آذربايجان غربي:

هیچ گونه کمبودی در تأمین اقلام اساسی مورد نیاز مردم استان وجود ندارد

هیچ گونه کمبودی در تأمین اقلام اساسی  مورد نیاز مردم استان وجود ندارد

گروه خبر: سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی آذربایجان غربی گفت: بازار کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در آذربایجان غربی در ایام ماه مبارک رمضان با تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها و تامین کالاهای ضروری در آرامش بوده و این اقلام بسهولت در دسترس مردم قرار دارد.
به گزارش آرازآذربایجان، نادر رحیمی بیان کرد: هیچ گونه کمبودی در تأمین اقلام اساسی مورد نیاز مردم استان وجود ندارد و در برخی از اقلام نظیر مرغ گرم نیز مازاد تولید داریم . وی اضافه کرد: قیمت میانگین برخی کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان در بازار شهرستان ارومیه به شرح ذیل است: گوشت قرمز منجمد مخلوط گوسفندی ۸۵ هزار تومان ، گوشت قرمز منجمد گوساله ۹۵ هزار تومان، گوشت مرغ منجمد برای عاملین فروش ۱۸ هزار تومان و برای مصرف کنندگان به قیمت ۲۰ هزار تومان، تخم مرغ شانه ای ۴۳ هزار تومان ، گوشت مرغ گرم زیر قیمت مصوب بازار و از ۲۶ تا ۲۷ هزار تومان به فروش می رسد.
رحیمی خاطر نشان کرد: قیمت شکر در حدود ۱۴ تا ۱۷ هزار تومان و قیمت خرما هر کیلو به قیمت ۴۸ هزار تومان، گوجه فرنگی ۹ تا ۱۰هزار تومان، سیب زمینی ۱۰ هزار تومان، پیاز ۶ تا ۸ هزار تومان، خیار ۷ تا ۱۰ هزار تومان و سبزی به قیمت ۷ تا ۹ هزار تومان در بازار عرضه می شود. وی تاکید کرد: ۳۸ اکیب بازرسی قرارگاه تامین امنیت غذایی در سراسر استان بر سطح بازار اقلام پر مصرف و کالاهای اساسی مردم به صورت شبانه روزی در حال رصد و پایش بازار استان هستند و علاوه بر این هم از شهروندان درخواست داریم در این زمینه بازرسان را همراهی کنند و با مشاهده هرگونه تخلف صنفی از طریق سامانه های ۱۲۴ و ۱۳۵ گزارش و اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت به شکایات مردمی رسیدگی و پیگیری شود.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۳ ق.ظ

دیدگاه


× 8 = هفتاد دو