رييس کل دادگستري آذربايجان‌غربي:

دستگاه قضایی در حقوق عامه مطالبه‌گر است

دستگاه قضایی  در حقوق عامه  مطالبه‌گر  است

گروه خبر: رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دستگاه قضایی با تفکر بسیجی در کارکرد دادگستری به دنبال حقوق عامه مردم آذربایجان‌غربی است.
به گزارش آراز آذربایجان، دکتر ناصر عتباتی در بیست و چهارمین جلسه شورای معاونین دادگستری آذربایجان‌غربی ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: شجره طیبه با اندیشه و تدبیر امام خمینی(ره) تشکیل شده و امروز تفکر بسیجی نیاز همه مسوولین و کارگزاران نظام است و بسیج کار شبانه‌روزی و خدمات بی وقفه برای خدمت گذاری به مردم است.
وی افزود: اکنون تفکر بسیجی در همه جای میهن اسلامی ساری و جاری است و این تفکر خارج از مرزها هم تسری پیدا کرده و اکنون شاهد نفوذ این تفکر در کشورهای دیگر و تسلیم ناپذیری جبهه مقاومت و غزه در مقابل صهیونسیت‌ها هستیم.
عتباتی با بیان اینکه تفکر بسیجی نجات دهنده جامعه است افزود: در دستگاه قضایی هم اکنون باید با این تفکر ایثارگری کار را پیش برد و اگر این نوع تفکر نباشد توفیق حاصل نمی‌شود.
وی با بیان اینکه سنگر دادگستری سنگر اجرای عدالت و احقاق حق است اظهار کرد: باید نسبت به حقوق مردم و حقوق حاکمیت تمام تلاش و کوشش خود را به کار بست تا موجبات رضایت مردم و رضایت خداوند متعال را فراهم نمود.
وی افزود: دستگاه قضایی تولید کننده امنیت و صیانت کننده از امنیت مردم است و وقتی مردم به این دستگاه مراجعه می کنند ضمن احساس امنیت از تظلم خواهی یقین داشته باشند و می‌بایست مردم به معنی واقعی کلمه قوه قضاییه را ملجأ و پناهگاه خود بدانند .
عتباتی ادامه داد: امروز برای ما سنگر جانفشانی و ایثار، سنگر احقاق حق و اجرای عدالت است.
رییس کل دادگستری استان با اشاره به تکالیف حقوق عامه‌ای مردم گفت: در هر حوزه‌ای که دادگستری استان احساس نیاز کند با حفظ قاطعیت خود از حقوق مردم به معنی عام کلمه صیانت می‌کند و نسبت به همه امورات مردم به صورت مطالبه‌گرانه از قبیل امنیت، بهداشت روانی، سلامت، اشتغال، تولید، صنعت و هر امری که مستقیم یا غیرمستقیم مرتبط با حقوق عموم مردم است بی‌تفاوت نمی‌ماند.
عتباتی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی در خدمت مردم است افزود: دستگاه قضایی در اموری هم که ورود کرده توانسته مسائل و مشکلات را با دستورات و اقدامات قضایی سامان بخشد و مرتفع کند. می بایست این ظرفیت بزرگ و استان باشد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۲۶ ق.ظ

دیدگاه


4 + = سیزده