توزیع ۶۴ درصدی گاز مایع به صورت الکترونیکی در منطقه ارومیه

توزیع ۶۴ درصدی گاز مایع به صورت الکترونیکی در منطقه ارومیه

آراز آذربایجان- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: از ابتدای مهرماه تاکنون بالغ بر ۶۴ درصد گاز مایع توزیع شده در سطح مرکز و شهرهای شمالی آذربایجان غربی از طریق سامانه درخواست فرآورده های نفتی توزیع شده است.
احمد مجرد گفت: تا پایان مهرماه سال جاری ۱۰۰ درصد توزیع گاز مایع بصورت الکترونیکی و از طریق سامانه سدف انجام خواهد شد و از متقاضیان بخش های صنفی و صنعتی خواست در فرصت باقی مانده در سامانه درخواست فرآورده های نفتی به آدرسhttps://newtejaratasan.niopdc.ir ثبت نام کنند.
مجرد در ادامه ضمن اشاره به برداشت کامل سهمیه اختصاصی به منطقه از پالایشگاه های مبدا گفت: از ابتدای مهرماه تا کنون ۱۲۰۰ تن گاز مایع در سطح منطقه ارومیه توزیع شده است.
وی اظهار کرد: مصرف کنندگان واقعی اعم از بخش خانوار و صنفی و صنعتی استقبال خوبی از اجرای طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع انجام داده و در حال حاضر میزان مصرف گاز مایع در کارت بانکی سرپرستان خانوار و سایر مصرف کنندگان شارژ می شود.
مجرد در ادامه با اشاره به تسهیلات ایجاد شده برای ثبت نام در سامنه سدف افزود: بمنظور سهولت دسترسی ثبت نام متقاضیان بخصوص مصرف کنندگان فصلی و موقت از قبیل تهیه رب خانگی، عرقیات گیاهی و شیره پزی انگور، تعدادی از کارکنان منطقه با تجهیزات رایانه و اینترنت در شرکتهای موزع و تاسیسات مردمی مستقر شده و بصورت رایگان از مردم ثبت نام می کنند
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ۱۰۵ هزار خانوار شهری و روستایی فاقد اشتراک گاز طبیعی در مرکز و شهرهای شمال استان، نفت سفید مصرف می کنند که به صورت ماهانه گاز مایع مورد نیاز این بخش در کارت بانکی ثبت شده در سامانه سدف شارژ می شود و ثبت نام این بخش توسط شرکت انجام شده و نیازی به ثبت نام ندارند.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۳ ب.ظ

دیدگاه


5 + = هفت