مهلت ثبت نام در جشنواره دیجیتال دریاچه ارومیه تمدید شد

مهلت ثبت نام در جشنواره دیجیتال دریاچه ارومیه تمدید شد

آرازآذربایجان- معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: مهلت ثبت نام در جشنواره ملی تولید محتوای دیجیتال دریاچه ارومیه تا ۱۵ مهر امسال تمدید شد.
امین رستم زاده افزود: با توجه به پیش رو بودن آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و مدارس و لزوم بهر ه مندی و مشارکت تمامی اقشار فرهیخته در این جشنواره ملی، مهلت ثبت نام در این جشنواره تمدید شده است.
وی بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره ملی با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.lakeurmiait.ir می توانند در یکی از محورهای جشنوراه ثبت نام کنند.
وی اضافه کرد: این جشنواره در ۶ محور وب سایت و شبکه های اجتماعی، فیلم و مستند کاربردی، بازی های رایانه ای و انیمیشن، نرم افزار های تلفن همراه، نرم افزارهای کاربردی و اینترنت اشیا در ۲ بخش بزرگسالان و دانش آموزی برگزار می شود.
دبیر علمی این جشنواره ملی در توضیح نحوه برگزاری این رویداد گفت: فعالان حوزه دیجیتال، تولید محتوا و فضای مجازی می توانند رزومه و گزارش فعالیت های انجام داده را به دبیرخانه جشنواره به نشانی اینترنتی www.lakeurmiait.ir و همزمان به ایمیل جشنواره به نشانی Jahad@urmia.ac.ir ارسال کنند.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی اظهار کرد: افراد به صورت فردی و گروهی می توانند در این جشنواره ثبت نام کنند.
وی با بیان اینکه به تیم های برگزیده این جشنواره در بخش بزرگسالان جوایز نفیسی شامل لوح تقدیر و جوایز نقدی ۴۰ ، ۳۰ و ۲۰ میلیون ریالی تعلق می گیرد، اضافه کرد: در بخش دانش آموزی نیز جوایز نفیسی شامل لوح تقدیر و جوایز نقدی ۲۰ ، ۱۵ و ۱۰ میلیون ریالی اهدا خواهد شد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۰۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱:۱۳ ب.ظ

دیدگاه


+ 2 = یازده