مشکلی در ارتباط با تامین مواد ضدعفونی‌کننده در آذربایجان‌غربی وجود ندارد

مشکلی در ارتباط با تامین مواد ضدعفونی‌کننده در آذربایجان‌غربی وجود ندارد

آراز آذربایجان- استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه روزانه ۲۲ هزار لیتر الکل در استان تولید می‌شود و ۶۰۰ هزار لیتر الکل ذخیره نیز موجود است، گفت: مشکلی در ارتباط با تامین محلول ضدعفونی‌کننده در استان وجود ندارد.
محمدمهدی شهریاری روز شنبه در حاشیه بازدید از خط تولید الکل کارخانه پاکدیس ارومیه به عنوان ماده اولیه تولید محلول ضدعفونی‌کننده، افزود: همه ارکان استان برای مبارزه با کرونا بسیج شده‌است و انتظار می‌رود مردم با رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از ترددهای غیرضروری در این مبارزه نیز پیروز شوند.
وی اضافه کرد: همانطور که انتظار داریم اغلب فروشندگان و کسبه در فروش اقلام پیشگیرانه با وجدان کاری انجام وظیفه می‌کنند و ما نیز باید بیش از پیش در انجام وظایف‌مان با وجدان باشیم و کوتاهی نکنیم.
این روزها خبر رسیدن ویروس کرونا به استان آذربایجان‌غربی موجب افزایش تقاضا برای خرید مواد ضدعفونی‌کننده در بین شهروندان این استان شده‌است؛ تقاضایی که این ماده ضروری را به ماده‌ای کمیاب تبدیل کرده و تولید آن با ظرفیت کامل را در اولویت قرار داده است.
طبق اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی ۳۹ فرد مشکوک به کرونا در استان وجود دارد که روند آزمایش تکمیلی آنان در دست انجام است.
تاکنون کرونای مثبت یک زن ۵۵ ساله در ارومیه از سوی مراجع رسمی تایید شده که وی نیز پنجشنبه گذشته با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شده‌است.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲:۱۷ ب.ظ

دیدگاه


پنج − 3 =