نماينده مردم سردشت در مجلس:

مشکلات معیشتی و بیکاری ناشی از بی کفایتی دولت است

مشکلات معیشتی و بیکاری ناشی از بی کفایتی دولت است

گروه خبر:عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: : رییس جمهور سوال نمایندگان را زیاد جدی نگرفته بود در حالی که با شجاعت باید قبول کند که اشتباهاتی داشته و مشکلات معیشتی و بیکاری ناشی از بی کفایتی دولت است.
به گزارش آرازآذربایجان ، رسول خضری در خصوص عدم اقناع نمایندگان از پاسخ های رییس جمهور گفت: این افکار عمومی مردم بود که از زبان نمایندگان در خصوص مباحث معیشتی، اقتصاد، کاهش ارزش پول ملی مطرح شد.
وی عنوان کرد:فرد یا افرادی که به صورت عمد یا غیر عمد باعث تضییع حقوق مردم می شوند باید پاسخگو باشند
خضری با تاکید براینکه حضور رییس جمهور در مجلس نشان دهنده این است که جامعه ما جامعه ای دموکراتیکی است و این یک اتفاق مثبتی است افزود: قوه قضاییه مستقل است و انتظار داریم این سوالات را بررسی کرده و چنانچه در تضییع حقوق مردم دولت نقش داشته باید محکم و قوی برخورد کند.
نماینده سردشت و پیرانشهر اظهار کرد: عدم اقناع نمایندگان از پاسخ های رییس جمهور در روند استیضاح وزرا تاثیر می گذارد.
این نماینده مجلس گفت: رییس جمهور قانع کننده صحبت نکرد و فقط یک شوی رسانه ای انجام داده و فرافکنی کرد زیرا پاسخی به نمایندگان نداشت و خیلی ضعیف صحبت کرد.
وی با بیان اینکه رییس جمهور جرات قبول اشتباهات را نداشته افزود: تحریم ها شروع نشده ما دچار مشکل شدیم. در بحث گرانی ها معیشت مردم، بی ارزش شدن پول ملی، اشتغال قانع کننده صحبت نکرد و دردی را از جامعه درمان نخواهد کرد.خضری اذعان کرد: شرایط بد اقتصادی باعث شده که جوانان از کشور خارج شوند و شاهد سونامی مهاجرت ها هستیم.رییس جمهور اشاره ای به محورهای اصلی سوال ها نداشت.
وی با بیان اینکه آقای روحانی برای حل مشکلات اقتصادی یا توان نداشت و یا توان نذاشت افزود: رییس جمهور سوال نمایندگان را زیاد جدی نگرفته بود در حالی که با شجاعت باید قبول کند که اشتباهاتی داشته است.
این نماینده مجلس تاکید کرد و گفت: هم رییس جمهور و هم کابینه عملکرد ضعیفی دارند.مجلس با توجه به نیاز ها و خواسته های مردم کوتاه نخواهد آمد.خضری با تاکید بر اینکه استیضاح های زیادی در راه است افزود: رییس جمهور باید کابینه خود را تغییر داده و افراد کارکشته و قوی را بر سر کار آورد.
وی گفت: وزیر صنعت باید فرد کارکشته ای مثل آقای طیب نیا باید بر سر کار آید زیرا ایشان در دوره خود عملکرد خوبی داشتند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۹:۲۱ ق.ظ

دیدگاه


3 + سه =