نماينده مردم پيرانشهر در مجلس شوراي اسلامي:

مسئولان پس از رسیدن به قدرت دست از خدمت به مردم می کشند

مسئولان  پس از رسیدن  به قدرت  دست از خدمت  به مردم می کشند

گروه خبر:نماینده مردم پیرانشهر در مجلس گفت: مسئولان پس از رسیدن به قدرت، دست از خدمت به مردم می کشند، در صورتی که تازه کار آنها شروع شده و باید به فکر خدمت به مردم باشند.
به گزارش آراز آذربایجان،کمال حسین پور در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور و وزرا عنوان کرد: آقای رئیس جمهور؛ بدانید و مسئولان نیز بدانند مردم خادم مسئولان نیستند، بلکه مسئولان خادم مردم هستند. با وجود مردم است که مسئولیت ها معنا پیدا می کند. درب اتاق مسئولان باید به روی مردم باز و روی آنها گشاده باشد و مردم حق عطاب و خطاب به مسئولان را دارند.
نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس یازدهم تصریح کرد: مسئولان دولتی در هر سطحی که باشند، حق ندارند به مردم وعده و وعید داده و بعد فراموش کنند. هیچ مسئولی حق ندارد از جیب مردم و با پول بیت المال با محافظ در بین مردم حاضر شود، دفاتر و ماشین های لوکس داشته باشد و گره ای از مشکلات مردم باز نکند.وی تاکید کرد: مسئولان باید با مردم صادقانه گفت و گو کنند و مردمی بودن به ادعا کردن نیست. مسئولان باید در میان مردم حاضر شوند و به شعار دولت مردمی، عمل کنند. اگر ۱۰ درصد از انرژی که وزرا برای گرفتن رأی اعتماد از مجلس می گذارند را صرف خدمت به مردم کنند، مشکل مردم حل می شود.این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: وقتی مسئولی به یک صندلی می رسد نباید فکر کند که کار تمام شده، بلکه کار تازه شروع می شود. بسیاری از مسئولان دولتی برای رسیدن به یک جایگاه دست و پا می زنند، ولی پس از آنکه به جایگاه مذکور می رسند، خدمتی به مردم نمی کنند.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۲۳ ق.ظ

دیدگاه


پنج × = 10