مسئولان با همت مضاعف مشکلات اقتصادی را حل کنند

آراز آذربایجان- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان با حضور جهادی و همت مضاعف، باید مشکلات اقتصادی ازجمله گرانی را کنترل و حل کنند.
حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه اظهار کرد: مسئولان با حضور جهادی و همت مضاعف، مشکلات و گرانی‌ها را کنترل و حل کنند و این مشکلات قابل حل هستند لذا مسؤولین استانی و کشوری باید همت مضاعفی به خرج دهند.
وی تاکید کرد: اخلالگران امنیت و نظم اقتصادی باید شناسایی و محاکمه شوند و ضرورت دارد دستگاه‌های نظارتی نگاه ویژه‌ای نسبت به این موضوع داشته باشند.
قریشی همچنین اشاره به انتخابات پیش رو و لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزود: ما باید با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخاب افراد اصلح را در دستور کار قرار دهیم.
امام جمعه ارومیه گفت: نامزدهای انتخابات شورا برای مدیریت و توسعه روزافزون شهرهای استان در چهار سال آینده، برنامه‌های علمی و عملیاتی مناسب داشته و آنها را ارائه دهند.
قریشی با بیان اینکه کسانی که برنامه‌ای برای مدیریت شهر و روستا ندارند، از همین الان انصراف دهند، گفت: برای حذف فساد، رشوه، مشکلات اقتصادی، سیاسی از جامعه باید در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای شهر و روستا ورود جدی کنیم تا افراد اصلح و کار آمد مدیریت کشور و شهر را به دست بگیرند و مطالبات رهبری را به تحقق برسانند.
امام جمعه ارومیه در ادامه تاکید کرد: دشمنان نظام با سو استفاده از این مشکلات، مردم را نسبت به انتخابات آینده و نظام دلسرد می‌کنند که باید با همت مضاعف، مردم و مسؤولان در مقابل این تلاش آنان بایستند.
امام جمعه ارومیه با اشاره به لزوم برخورد با متخلفان در جامعه اظهارکرد: در جامعه اسلامی کسی حق ایجاد رعب و وحشت بین مردم را ندارد؛ از تمامی دستگاه‌های امنیتی در خصوص دستگیری‌های اخیر قدردانی می‌کنم ولی در کنار آنها، باید افرادی که از این اشخاص حمایت می‌کردند، نیز شناسایی و محاکمه شوند.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در سال ۹۹، بیان کرد: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری به روی کار آمدن دولت جوان حزب اللهی است لذا بر ما مسلمانان واجب است با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب افراد اصلح این مطالبه رهبری را تحقق بخشیم.
امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت مهدی باکری، گفت: مسئولان باید زندگی نامه این شهید بزرگوار را سرلوحه کاری خود قرار دهند، همچنین زندگی نامه و چهره انقلابی شهید باکری باید در جامعه و قشر جوان تبیین شود.

نوشته شده توسط admin در جمعه, ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۷:۴۶ ب.ظ

دیدگاه


× 6 = چهل دو