استاندار آذربايجان‌غربي:

مدیران گلوگاه‌های فساد را شناسایی کنند

مدیران  گلوگاه‌های فساد  را شناسایی کنند

گروه خبر: استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مدیران استانی گلوگاه های فساد را شناسایی و در راستای اقدامات پیشگیرانه حرکت کنند.
به گزارش عصرآذربایجان، محمد صادق معتمدیان در همایش تجلیل از مدیران جهادگر استان آذربایجان غربی افزود: برای این اقدام لازم است مدیران اطلاعات کافی در زمینه قوانین داشته باشند و آموزشهای لازم را نیز برای کارکنان برگزار کنند.وی با اشاره به بخشی از اقدامات دولت سیزدهم در راستای پیشرفت و آبادانی استان و محرومیت زدایی اظهار کرد: امنیت بستری برای توسعه و آبادانی منطقه است و این استان هم اکنون از امنیت مطلوبی برخوردار است.
معتمدیان اضافه کرد: شاخص‌های مورد نیاز برای توسعه استان احصا شده و یک ریل گذاری مطلوب در راستای توسعه انجام شده که براساس ظرفیت‌های منطقه ای بوده است.وی ادامه داد: توسعه آذربایجان غربی تک‌بعدی نبوده و در تمامی حوزه های سیاسی،اجتماعی، فرهنگی و امنیتی شاهد پیشرفت هستیم.معتمدیان اظهار کرد: در دولت سیزدهم ۵۶۲روستا از نعمت گاز برخوردار شدند و این در حالی بود که در سخت ترین شرایط این اقدامات محقق شده است.
استاندار آذربایجان غربی افزود: پیش بینی می شود تا پایان سال آینده تمامی روستاهای بالای ۲۰خانوار از نعمت گاز برخوردار شوند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۶ ق.ظ

دیدگاه


شش + = 8