مدير کل راه و شهرسازي استان تاکيد کرد

لزوم شتاب بخشی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن آذربایجان غربی

لزوم شتاب بخشی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن آذربایجان غربی

گروه خبر:مددیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بر لزوم شتاب بخشی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد و گفت: روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در ۳ شهرستان‌ پیرانشهر، مهاباد و اشنویه پیگیری می‌شود.
به گزارش آراز آذربایجان، سید محسن حمزه‌لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در اظهار داشت: سهمیه شهرستان مهاباد از طرح نهضت ملی مسکن ساخت ۱۳ هزار و ۷۴۴واحد مسکونی است که متقاضیان ثبت‌نامی‌ نهضت ملی مسکن در شهرستان مهاباد ۲۲ هزار خانوار است که از این تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ خانوار واجد شرایط شناخته شده‌اند. وی با اعلام اینکه مشکلی از بابت تهیه زمین و ساخت مسکن در شهرستان مهاباد وجود ندارد، افزود: همکاری شهرداری و شورای شهر در پیشبرد طرح‌های نهضت ملی مسکن و تسهیل در صدور مجوزها ضروری است.
مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان پیرانشهر تصریح کرد: سهمیه شهرستان پیرانشهر از اجرای طرح نهضت ملی مسکن ساخت ۶ هزار و ۸۱۵ واحد است و تاکنون پنج هزار و ۱۷۲ نفر از شهرستان پیرانشهر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده که یک هزار و ۳۵۰ نفر تاکنون واجد شرایط نهایی شناخته شدند.
حمزه‌لو با اشاره به طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان اشنویه گفت: احداث ۴ هزار واحد، سهم شهرستان اشنویه از طرح نهضت ملی مسکن است و اراضی مورد نیاز برای اجرای این طرح فراهم است.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۲۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۸:۱۳ ق.ظ

دیدگاه


× 1 = هفت