رئيس انجمن داروسازان آذربايجان‌غربي مطرح کرد

قاچاق دارو‌ از مرزهای آذربایجان‌غربی به جمهوری آذربایجان، نخجوان و افغانستان

قاچاق دارو‌ از مرزهای آذربایجان‌غربی به جمهوری آذربایجان، نخجوان و افغانستان

گروه خبر: رئیس انجمن داروسازان آذربایجان‌غربی از قاچاق داروهای ارزان‌قیمت از مرزهای‌ این استان به جمهوری آذربایجان، نخجوان و افغانستان خبر داد.
حسن کلامی در گفت‌وگو با آراز آذربایجان‌ اظهار داشت: مقابله با عرضه خارج از شبکه دارو به عبارت دیگر قاچاق دارو نیازمند عزم جدی و برخورد قانونی است، بنابراین باید در این راستا کوشید.
وی به وجود معضل قاچاق دارو در سال‌های گذشته اشاره کرد و ادامه داد: درصد محدودی از آن توسط داروسازان انجام گرفته و اکثریت به وسیله توزیع‌کننده‌های عمده صورت می‌‌‌پذیرفت.
کلامی به کشف محموله قاچاق سال گذشته در ارومیه، اشاره کرد و گفت: داروهای ارزان‌قیمت از مرزهای استان به جمهوری آذربایجان، نخجوان، افغانستان و … جابه‌جا می‌شد.
رئیس انجمن داروسازان آذربایجان غربی بر ضرورت برخورد قانونی با این متخلفان تاکید کرد و بیان داشت: انتظار از مقامات قضایی، امنیتی و انتظامی وجود دارد‌ با شدت عمل بیشتری برخورد کنند.
وی با بیان اینکه در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی با این حرکت‌های غیرقانونی جدی‌تر برخورد شود، اظهار داشت: در سایه عمل به رهنمودهای رهبری می‌توان برای رونق اقتصاد کوشید.
کلامی تلاش برای برطرف کردن مشکلات را خواستار شد و بیان داشت: در سایه کار جمعی می‌توان موانع موجود را برطرف کرد، به ویِژه اینکه در شرایط تحریم دشمنان، باید همدلی و هم‌افزایی در استان افزایش پیدا کند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۵:۰۹ ق.ظ

دیدگاه


4 − = یک