عملیات اجرایی بیش از ۴۰ هزار واحد مسکن ملی در آذربایجان‌غربی آغاز شده است

آراز آذربایجان، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه تولید مسکن بویژه برای مردم نیازمند، از اولویت‌هاست، گفت: عملیات اجرایی ۴۰ هزار و ۴۵۴ واحد طرح نهضت ملی مسکن در این استان آغاز شده است.
سید محسن حمزه‌لوافزود: مقرر شده که ۱۷۸ هزار و ۹۶۲ واحد مسکونی تا چهار سال آینده در این استان ساخته و به متقاضیان تحویل داده شود.
وی اضافه کرد: ابلاغ عملیاتی دولت مردمی گامی موثر در راستای محرومیت زدایی است که تاکنون با حمایت‌های دولت و دستگاه‌های اجرایی زمین مورد نیاز ۲۳۵ هزار واحد مسکونی در ۱۴ شهرستان آذربایجان‌غربی تامین شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: برنامه اجرایی قانون جهش تولید مسکن در آذربایجان‌غربی جلوتر از آیین‌نامه‌ ابلاغی عملیاتی شده و با اینکه سهم استان در قانون تولید ١٧٨ هزار و ٩۶٢ واحد مسکن در مدت چهار سال تعیین شده اما برای ۲۳۵ هزار واحد مسکن زمین تأمین شده است.
حمزه‌لو تحصیل ٢۴ هزار هکتار اراضی ملی در داخل حریم را اقدام برجسته در تأمین زیرساخت‌های لازم جهت تحقق قانون جهش تولید مسکن برشمرد و افزود: اراضی مطابق با ضوابط و مقررات طرح تفصیلی تأمین می‌شود و دسترسی آسان به خدمات زیربنایی یک اصل در اجرای طرح‌های حمایت از تولید و عرضه مسکن قلمداد می‌شود.
طرح ساخت مسکن در آذربایجان‌غربی آغاز شده و این روند همچنان ادامه خواهد داشت و تاکنون بر اساس آمارها حدود ۱۷۰ هزار نفر برای این طرح ثبت‌نام کردند.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۸:۵۴ ق.ظ

دیدگاه


× 3 = دوازده