مدیرکل راهداری آذربایجان غربی اعلام کرد

برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی پیرانشهر از راه آسفالت

برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی پیرانشهر از راه آسفالت

آرازآذربایجان،مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از بهره‌مندی ۸۷ درصد از خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت خبر داد.
ایرج دست نشان با اشاره به اینکه این شهرستان رتبه سیزدهم را در بهره مندی از راه روستایی آسفالته دارد، تصریح کرد: میزان برخورداری شهرستان پیرانشهر از راه روستایی آسفالته از نظر تعداد روستا نیز ۶۴ درصد است.
وی تصریح کرد: قرارداد آسفالت محورهای مواصلاتی ۹ روستای شهرستان پیرانشهر منعقد شده که در صورت تامین اعتبار مورد نیاز عملیات در سریعترین زمان شروع خواهد شد.
دست نشان اظهار کرد: نقطه حادثه خیز کولیج به طورکامل رفع شده و عملیات اجرایی حذف نقطه حادثه خیز سه محور دیگر نیز در حال انجام بوده و همچنین در این نقاط چراغ های روشنایی محور نصب و انشعابات خریداری شده است و درحال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا اربعین سالجاری نیز پیش بینی شده عملیات آشکار سازی بطورکامل به اتمام برسد.
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان‌غربی یاد آور شد: فاز دوم عملیات نصب روشنایی محور منتهی به پایانه مرزی تمرچین نیز درحال انجام است و ترانس های مورد نیاز در زمان کوتاه تامین می شود.
وی ادامه داد: قرار داد روکش محور پسوه _مهاباد جدیدا مبادله شده و در حال تامین قیر مورد نیاز هستیم که بعداز تامین قیر عملیات آسفالت شروع خواهد شد.

نوشته شده توسط admin در سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۰ ب.ظ

دیدگاه


دو + 7 =