نماينده مردم اروميه در مجلس:

کشور به اشرافی‌گری مسئولان آلوده شده است

کشور به اشرافی‌گری مسئولان آلوده شده است

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز ایران آلوده به اشراف‌گری مسئولان کشوری شده که این اشراف‌گری چه در دین و آیات قرآن ما و چه در سایر مذاهب و دین‌ها شدیداً محکوم‌ شده است.
نادر قاضی‌پور اظهار داشت: بااینکه رئیس‌جمهور آمریکا تمام شریان‌های اقتصادی را قطع کرد اما ایران بااقتدار به‌سوی مذاکرات پیش رفت چرا که امروزه ملت ایران چه از بابت قدرت فکری و چه از بابت قدرت تجهیزاتی مقتدر شده و اکنون محفلی نیست که در آن حرف از اقتدار ایران نباشد.
قاضی‌پور خاطرنشان شد: متاسفانه امروز ایران آلوده به اشراف‌گری مسئولان کشوری شده که این اشراف‌گری چه در دین و آیات قرآن ما و چه در سایر مذاهب و دین‌ها شدیداً محکوم‌ شده است.وی گفت: متأسفانه امسال میوه‌ای تولیدی استان به فروش نرفت که بعضی از آنها در سردخانه‌ها انبار شدند.
به گفته وی راه پیشرفت کشاورزی آذربایجان_غربی جز تغییر از کشاورزی سنتی به گلخانه‌ای نیست و از سازمان جهاد کشاورزی خواسته‌ایم تا در محل خود نمونه‌ای از کشت گلخانه‌ای را به نمایش بگذارد تا کشاورزان آن را مشاهده کرده و به انجام این کار رغبت پیدا کنند.
قاضی‌پور افزود: معادن آذربایجان غربی همچون جدول مندلیف از تمامی عناصر پر شده که یکی از علت‌های نداشتن کارایی لازم نبود همزمان کارخانه‌ها و معادن در یک مکان است که باید این تفکر نیز ارتقاء پیدا کند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از دولت‌مردان خواسته شد تا انحصار خرید و فروش شکر در دست کارخانه‌ها و نه دلالان برای کاهش قیمت شکر قرار بگیرد اما افراد صاحب قدرت در مجلس از انجام آن جلوگیری کردند.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از تسنیم ، وی با اشاره به سدهای در حال احداث در اطراف دریاچه ارومیه گفت: اگر سد باراندوز نیز همچون سد شهر چایی ساخته می‌شد اکنون شاهد سیل و خسارات ناشی از آن در ارومیه نبودیم.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۷ ق.ظ

دیدگاه


× هفت = 56