نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:

عرضه خودرو در بورس در حذف فضای دلالی از بازار تاثیرگذار است

عرضه خودرو  در بورس  در حذف فضای  دلالی از بازار  تاثیرگذار است

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی بر تاثیر بورس در حذف فضای دلالی از بازار خودرو تاکید کرد و گفت: مدیریت بر عرضه خودرو در بورس کالا به حذف افرادی که به دنبال سواستفاده از این فضا و ایجاد بازار سیاه هستند کمک کرده و سود حاصل از فروش خودرو را نصیب تولید کننده و مصرف کننده خواهد کرد.
به گزارش آراز آذربایجان،سید سلمان ذاکر با اشاره به آثار مثبت عرضه خودرو در بورس کالا اظهار کرد: بر عرضه خودرو در بورس کالا موجب نظارت های بیشتر و کنترل بر بازار شده و به تعادل عرضه و تقاضا در بازار خودرو کمک خواهد کرد.
وی با اشاره به تاثیر عرضه خودرو در بورس بر کاهش قیمت خودرو در بازار افزود: عرضه همزمان خودرو در بورس و فضای فیزیکی بازار موجب تعادل در عرضه و تقاضا خودرو شده و در نهایت کاهش قیمت خودرو در بازار را به همراه خواهد داشت. نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تاکید بر تاثیر بورس در حذف فضای دلالی از بازار خودرو عنوان کرد: مدیریت بر عرضه خودرو در بورس کالا به حذف افرادی که به دنبال سواستفاده از این فضا و ایجاد بازار سیاه هستند کمک کرده و سود حاصل از فروش خودرو را نصیب تولید کننده و مصرف کننده خواهد کرد. ذاکر تاکید کرد: بازار بورس را نباید به حال خود رها کرد بلکه عرضه خودرو در بورس باید به نحوی باشد که در وهله اول نیاز مصرف کننده واقعی را برطرف کند و در گام بعدی مازاد آن را در نمایشگاه ها عرضه کرد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۲۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۸:۳۴ ق.ظ

دیدگاه


هفت − 5 =