استاندار

ظرفیت‌های آذربایجان‌غربی در اعزام زائران اربعین حسینی مورد استفاده قرار می‌گیرد

ظرفیت‌های آذربایجان‌غربی در اعزام زائران اربعین حسینی مورد استفاده قرار می‌گیرد

آرازآذربایجان،استاندار آذربایجان‌غربی گفت: از تمام ظرفیت‌های استان برای اعزام و تردد زائران اربعین حسینی از مرز تمرچین پیرانشهر استفاده می‌شود.
محمدصادق معتمدیان در جلسه ستاد اربعین در پایانه مرزی تمرچین پیرانشهر افزود: تجربه خوبی سال گذشته از اعزام زائران به عتبات عالیات داشتیم و امسال هم آمادگی برای اعزام ۵۰۰ هزار زائر از این مرز فراهم است.
وی اضافه کرد: از تمامی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان در حوزه‌های مختلف به‌ویژه حمل و نقل، اسکان، پذیرایی، بهداشت و درمان برای اعزام زائران اربعین حسینی و همچنین برگزاری مراسم ویژه در زمان اربعین استفاده می‌کنیم و دستگاه‌های اجرایی هم باید در این زمینه آمادگی لازم را داشته باشند.

استاندار آذربایجان‌غربی جانمایی مناسب موکب‌ها و محل پذیرایی از زائران اربعین را مورد تاکید قرار داد و یاداور شد: با توجه به حضور و فعالیت موکب‌های مردمی در مرز تمرچین و مسیر تردد زائران اربعین، ضروری است از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی به عنوان پشتیبان موکب‌ها استفاده شود.
معتمدیان خواستار توجه ویژه به تامین ناوگان حمل و نقل مناسب برای انتقال زائران اربعین از مبادی ورودی به استان تا مرز تمرچین پیرانشهر شد.
در این جلسه مسوولان کمیته‌های مختلف ستاد اربعین آذربایجان‌غربی گزارشی از آخرین وضعیت آماده‌سازی امکانات‌ لازم برای استقبال، پذیرایی و اعزام زائران اربعین حسینی از مرز تمرچین پیرانشهر ارائه کردند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۹ ق.ظ

دیدگاه


+ 1 = ده