سیستم گرمایشی ۳۵۰ مدرسه آذربایجان غربی استاندارد سازی شد

سیستم گرمایشی ۳۵۰ مدرسه آذربایجان غربی استاندارد سازی شد

آراز آذربایجان،مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی از استاندارد سازی سیستم گرمایشی ۳۵۰ مدرسه در سال تحصیلی گذشته خبر داد و گفت: این روند در سال جدید نیز در دستور کار است.
قهرمان رحمانی اظهار کرد: هیچ کلاس درسی با سیستم گرمایشی غیر استاندارد در این استان باقی نخواهد ماند مگر اینکه مناطق آموزشی اعلام نکرده باشند و یا زیرساخت‌ها در منطقه برای اجرای طرح استاندارد سازی فراهم نشده باشد.
وی با اشاره به استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس این استان افزود: تجهیز مدارس به سیستم استاندارد با اعتبارات ملی و استانی انجام و به اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در مناطق مختلف تحویل شده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی با بیان اینکه استاندارد سازی ۱۳۲ کلاس درس باقی مانده از سال تحصیلی قبل انجام و بزودی تحویل آموزش و پرورش استان می‌شود، اضافه کرد: علاوه بر نوسازی و استاندارد سازی سیستم گرمایی، مقاوم سازی و اختصاص تجهیزات نیز در دستور کار این اداره کل است.
آذربایجان غربی استانی بیش از سه میلیون نفر جمعیت ساکن و ۶۸۶ هزار نفر دانش آموز دارد، دستیابی به توسعه همه جانبه با توسعه و تقویت آموزش و پرورش ممکن است و این موضوع با توجه به زیرساخت‌ها و سایر عوامل موثر محقق خواهد شد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۰۲ ق.ظ

دیدگاه


4 − = یک