سوخت زمستانی مناطق سخت‌گذر جنوب آذربایجان‌غربی توزیع شد

سوخت زمستانی مناطق سخت‌گذر جنوب آذربایجان‌غربی توزیع شد

آرازآذربایجان،مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب گفت: در راستای تامین و ذخیره‌سازی نفت سفید نقاط کوهستانی روستاهای سخت‌گذر جنوب آذربایجان‌غربی بیش از ۸۵ درصد سهمیه این خانوارها در هشت شهر توزیع شده‌ است.
سیدجواد فیض‌حسینی اظهار کرد: همچنین ۸۰ درصد از سهمیه مورد نیاز سوخت زمستانی خانوارهای شهری و روستایی مناطق غیر صعب‌العبور این منطقه با موفقیت توزیع شده و تا پایان سال نیز مابقی توزیع خواهد شد.
وی افزود: با توجه به کوهستانی و سردسیر بودن بیشتر مناطق تحت پوشش منطقه میاندوآب، اطلاع‌رسانی لازم در خصوص دریافت و ذخیره سهمیه سوخت نفت سفید خانوارها، مراکز بهداشتی، مساجد و مدارس در هشت شهرستان تحت پوشش با هماهنگی فرمانداری ها صورت گرفته‌ است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب اضافه کرد: توزیع سوخت با استفاده از زیر ساخت بانکی بصورت الکترونیکی و ثبت نام از طریق سامانه تجارت آسان در حال انجام است.
فیض حسینی با بیان اینکه ۲۴۰ باب فروشندگی تعاون روستایی و ۱۱ باب فروشندگی محور در جنوب آذربایجان غربی فعالیت دارد، گفت: سوخت مورد نیاز ۵۹ هزار خانوار تحت پوشش هشت شهرستان جنوب استان توسط نفتکش های فعال در حوزه حمل و نقل فرآورده‌های نفتی برای روستاها و مناطقی که فاقد گاز شهری است به فروشندگی‌های عامل توزیع تحویل می‌شود.
فیض‌حسینی یادآور شد: سهمیه سوخت نفت سفید سالانه هر خانوار شهری (خانوارهای بدون انشعاب گاز طبیعی) ‌ به طور متوسط ۲ هزار و ۴۰۰ لیتر است و این خانوارها می‌توانند با توجه به تعداد خانوار و سهمیه اعلام شده به فروشندگی‌های شهری و روستایی مربوطه برای دریافت سهمیه خود در فاصله های زمانی تعیین شده مراجعه کنند.
شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب مسوولیت تامین و توزیع چهار نوع فرآورده های نفتی را به هشت شهر، ۱۸ بخش، ۵۰ دهستان و هزار و ۳۴۰ خانوار جنوب استان آذربایجان غربی برعهده دارد.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۰۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۲ ق.ظ

دیدگاه


− پنج = 1