«سجاد بیرامی» سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی شد

«سجاد بیرامی» سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی شد

آرازآذربایجان، کمیته انتصابات وزارت ورزش و جوانان «سجاد بیرامی» یکی از فعالین حوزه ورزش و جوانان با سابقه درخشان را از بین ده‌ها گزینه توانمند، به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌غربی انتخاب کرد.
معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم، دولت کار، اقدام و تلاش است و در روزهای جمعه نیز در سفرهای استانی برای حل مشکلات مردم در حال تلاش است، گفت: در وزارت ورزش و جوانان کمیته انتصابات تشدیل شده و آذربایجان‌غربی یکی از سخت ترین استان‌ها برای انتخاب مدیرکل بود و برای این استان نزدیک به ۱۰ گزینه توانمند از داخل و بیرون مجموعه مدنظر بود.
بنیامین شکوه‌فر با تمجید از سوابق درخشان سجاد بیرامی به عنوان یک فعال حوزه ورزش و جوانان، افزود: انتظار وزارت توجه جدی ایشان به مناطق دور و نزدیک و تلاش جهادی برای بهره مندی از تمام توانمندی‌های استان از شهرستان‌ها و بخش‌ها و روستاهای مختلف است و با توجه به اینکه استان آذربایجان‌غربی یکی از استان‌های با ظرفیت بالا در حوزه ورزش و جوانان است، به بحث استعدادیابی نیز توجه ویژه شود.
وی با اشاره به دغدغه‌مندی استاندار آذربایجان‌غربی و پیگیری‌های جدی حوزه‌های مختلف اشاره و اضافه کرد: استفاده از ظرفیت بالای حوزه صنعت و معادن، توجه به بخش خصوصی و اهتمام برای بالا بردن سرانه ورزشی در استان، راه اندازی صندوق مسئولیت اجتماعی در استان با به کمک استانداری نیز از دیگر برنامه‌هاییست که باید در اولویت کاری قرار بگیرد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی هم در این مراسم به ظرفیت‌های بالای استان در حوزه ورزش اشاره و افزود: باید این ظرفیت فعال تر و از آن به نحو شایسته بهره برد تا ورزش استان در کشور بیش از پیش مطرح شود.
رضا ابراهیمی افزود: در بحث سمن‌ها نیز با توجه به توانمندی‌های بالا علاوه بر نظر کمی باید از لحاظ کیفی نیز بیش از قبل بهره برد.
صبح امروز در حضور مقامات کشوری، استانی، شهری و لشکری سجاد بیرامی به عنوان سرپرست ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی معارفه و کیومرث پورایراندوست بعد از ۳۴ سال خدمت به مقام بازنشستگی نائل آمد.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱:۳۰ ب.ظ

دیدگاه


8 − = هیچ