روند کاهشی فوتی ناشی از کرونا در آذربایجان‌غربی سرعت می‌گیرد

روند کاهشی فوتی ناشی از کرونا در آذربایجان‌غربی سرعت می‌گیرد

آراز آذربایجان- استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای بیماریابی مناسب و دقیق در استان گفت: با اجرای کامل این طرح، شاهد کاهش قابل توجه تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در استان خواهیم بود.
محمدمهدی شهریاری جمعه شب در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی افزود: در حال حاضر نیز وضعیت شیوع بیماری کووید ۱۹ با اجرای محدودیت ها و همراهی خوب مردم، بهتر شده ولی باید همچنان تلاش ها برای بهبود روزافزون وضعیت ادامه یابد.
وی اضافه کرد: همه مردم و مسوولان باید بدانند که آفت اصلی در مقابله با شیوع بیماری کووید ۱۹، عادی انگاری است و نباید اجازه دهیم که این امر، گریبانگیر ما شود.
استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: هدف اساسی بیماریابی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در طرح شهید سلیمانی به همت بسیج و دیگر دستگاه های متولی به خوبی در حال اجراست.
شهریاری اظهار کرد: بهبود زیرساخت های درمانی در دولت تدبیر و امید نقش بسزایی در کنترل بیماری کرونا در آذربایجان غربی داشته است.
وی با قدردانی از اهتمام مردم و دستگاه های متولی از جمله نیروی انتظامی در اجرای محدودیت ها گفت: باید بیش از پیش نسبت به اجرای دقیق برنامه ها اقدام شود.
تاکنون بیش از ۹۵ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده و بیش از سه هزار و ۲۰۰ نفر جان خود را بر اثر بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱:۱۹ ب.ظ

دیدگاه


× یک = 9