رها سازی ۲۸ دستگاه خودرو گرفتار شده در کولاک محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی

رها سازی ۲۸ دستگاه خودرو گرفتار شده در کولاک محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی

آراز آذربایجان – مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی از رها سازی ۲۸ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در محو رهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی توسط تیم های عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خبر داد.
امیر جعفرزاده مدیرعامل هلال احمر استان اظهار داشت: طی تماس‌های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (۱۱۲) جمعیت هلال احمر استان در ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه سوم دیماه ۱۴۰۰ مبنی بر گرفتار شدن ۲۸ خودرو در ۱۰ کیلومتری پایگاه امداد و نجات جاده ای کله گاوی شهرستان مهاباد از محور مهاباد به سردشت( گردنه زمزیران) پایگاه امداد و نجات جاده ای بعد از دریافت خبر از مرکز کنترل و هماهنگی استان و با هدف امداد رسانی به سر نشینان خودروهای گرفتار شده به محل حادثه اعزام شدند.
وی در تشریح این امدادرسانی گفت: تیم های عملیاتی پایگاه پس از طی مسیر در این عملیات به ۲۲ خودرو شامل، یکدستگاه نفتکش، یکدستگاه کامیونت، یکدستگاه مینی بوس و ۱۹ دستگاه خودروی سواری به استعداد ۷۵ نفر امداد رسانی کردند.
امیر جعفرزاده افزود: در این عملیات که خودروها درگیر برف و کولاک بودند نیروهای امدادی بیسکویت، خرما، آب معدنی در بین این افراد توزیع کردند، این عملیات بیش از ۴ ساعت بطول انجامید.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌غربی در مورد امداد در دیگر محورهای مواصلاتی استان نیز گفت: همزمان با بارش برف از بامداد روز سوم دیماه ۱۴۰۰ تیم های امدادی مستقر در پایگاه های بین جاده ای، پایگاه مائین بلاغ تکاب به ۱۰ خودروی گرفتار شده به استعداد ۸نفر، پایگاه آغ اشنویه به ۶ خودرو به استعداد ۱۲ نفر، پایگاه حیدرآباد شهرستان نقده به ۲ دستگاه تریلی، پایگاه ایواوغلی شهرستان خوی به یک دستگاه خودروی سواری به استعداد ۴ نفر مشغول امداد رسانی به متاثرین از کولاک بودند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۰۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۷ ق.ظ

دیدگاه


شش + = 10