۹۴۰ هکتار از اراضی ملی درآذربایجان غربی رفع تصرف شد

۹۴۰ هکتار از اراضی ملی درآذربایجان غربی رفع تصرف شد

آرازآذربایجان -فرمانده یگان حفاظت از منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در حدود ۹۴۰ هکتار از اراضی ملی دراستان رفع تصرف شده است.
سرهنگ یوسفعلی ابراهیم پور با بیان این مطلب افزود: با تلاش و کوشش همکاران در یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی در سطح استان در ۸ ماهه سال جاری ۹۴۰ هکتار از اراضی مورد تصرف در سطح عرصه های منابع ملی طی ۶۶۳ فقره اجرای احکام قضایی از دست متصرفان خلع ید و به اراضی ملی الحاق شد.
وی تصریح کرد: همچنین درهفت ماهه سال جاری تعداد ۸۷۸ فقره پرونده چرای غیر مجاز و ۹۴۶ فقره پرونده تخریب و تصرف برای متخلفین تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مقامات قضایی ارجاع داده شده است.
فرمانده یگان حفاظت اضافه کرد: در این بازه زمانی تعداد ۲۵۷ نفر از متخلفین و متجاوزین به عرصه های منابع طبیعی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده اند.
وی ادامه داد: یگان حفاظت آذربایجان غربی با عزم قاطع با متخلفان عرصه های ملی برخورد می کند و در خصوص صیانت از عرصه های منابع ملی از هیچ اقدامی دریغ نمی کند.
ابراهیم پور اضافه کرد: سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۰۰۰۱۵۰۴ نیز به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردم و دوستداران منابع طبیعی و محیط زیست در راستای حفظ عرصه های ملی است.
منبع: مهر

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۶:۴۸ ق.ظ

دیدگاه


9 + دو =