آراز آذربايجان گزارش مي دهد//

راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی وحدت اقوام و ادیان در آذربایجان غربی

راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلی وحدت  اقوام و ادیان در آذربایجان غربی

گروه گزارش: همزمان باچهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، مردم آذربایجان غربی رنگین کمان اقوام و ادیان با برگزاری مراسم رژه خودرویی و موتوری باآرمانهای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
به گزارش آراز آذربایجان،در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، پیر و جوان، زن و مردم از همه ادیان و اقوام ساکن در آذربایجان غربی با اتحاد همدلی زیر پرچم کشور عزیزمان ایران اسلامی، به خیابان‌ها آمده اند تا بار دیگر عشق و علاقه خود را به نظام و آرمان‌های والای انقلاب نشان دهند.
مردم آذربایجان غربی در سراسر این استان سرافراز به میدان آمدند تا بار دیگر به جهانیان ثابت کنند، تمام فشارها و تحریم‌های زورگویان جهان، هیچ تأثیری برعزم راسخ مردم شهید پرور و ولایی ایران نخواهد گذاشت و این مردم خود را صاحبان اصلی نظام و انقلابی می‌دانند که از ۴۳ سال پیش نهال آن را با خون جوانان خود آبیاری کرده اند.
مردم سواره یا پیاده، با در دست داشتن پرچم‌های رنگین از کوچه‌ها و شوارع فرعی خیابان امام ارومیه، خود را به مسیر اصلی راهپیمایی می‌رسانند.
اقلیت‌های دینی آذربایجان غربی اعم شیعه، سنی، ارامنه، آشوری، یهودی، زرتشت، مسیحی و… امروز همگام با خلق حماسه‌ای ماندگار در آئین نمادین رژه خودرویی و موتوری امسال در ۲۲ بهمن حضور داشتند تا ثابت کنند اتحاد مردم ایران گسستنی نیست.
مردم انقلابی و شهیدپرور آذربایجان غربی با وجود شیوع ویروس کرونا همزمان با جشن ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی به صحنه آمده و در داخل خودروهای خود حضور و پشتیبانی خود از انقلاب اسلامی ایران را به نمایش گذاشته و با آرمان‌های شهدا و انقلاب تجدید میثاق کردند.
همزمان با سراسر کشور در شهرهای ۱۷ گانه آذربایجان غربی نیز خودروها به‌صورت کاروان از محلات و مقابل مساجد، به‌طرف مبدأ راهپیمایی نمادین خودرویی و موتوری حرکت کرده و با اجرای برنامه توسط رزم نوازان ارتش و گروه سرود دانش آموزی جشن انقلاب را برگزار کردند.
مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ارومیه، همانند سراسر کشور، متفاوت از سال‌های گذشته و به‌صورت نمادین خودرویی و موتوری برگزار شد.
در این راهپیمایی، شعارهایی با محوریت «محکومیت اقدامات مستکبران جهان و حمایت همه جانبه ملت ایران از انقلاب اسلامی ایران» بر روی خودروها نصب شده و پرچم سه رنگ ایران اسلامی برافراشته شده است.
هموطنان انقلابی با شرکت در این راهپیمایی متفاوت به صورت دوستانه یا خانوادگی ثابت کردند پا به پای آرمان‌های انقلابشان در حرکت هستند و انقلابشان را تنها نمی‌گذارند.
راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی‌ها بسیار مورد توجه مقام معظم رهبری بوده و به تعبیر فرمایشات معظم‌له، راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ارومیه با اشاره به اینکه ملت ایران همواره به آموزه‌های قرآنی عمل کرده‌ و همواره در صحنه حضور داشته‌اند، اضافه کرد: ۲۲ بهمن، تمام دشمنان ریز و درشت نظام را مرعوب می کند.
وی ادامه داد: این حضور که در هیچ کدام از کشورها و در هیچ کدام از شهرهای بزرگ و کوچکشان نمونه‌ای ندارد، همچنین تبلیغات یکساله دشمنان علیه انقلاب اسلامی را بی اثر و باطل می‌کند.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی بیان کرد: یک سال تمام دشمنان این مردم و نظام در بوق‌های تبلیغاتی خودشان این دروغ را تکرار می‌کنند که مردم از انقلاب رویگردان شده‌اند اما حضور شگفت انگیز مردم خلاف ادعاهای آن ها را اثبات می‌کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی اضافه کرد: مردم ولایت‌مدار این استان با حضور مستمر و پرشور خود در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن، وفاداری خود را به انقلاب به خوبی نشان دادند و این حضور نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند.
وی تاکید کرد: می‌توان گفت که مردم ما متین ترین و خردمند ترین مردم هستند که با وجود گلایه‌های جدی از برخی مدیریت‌ها در کشور در بزنگاه‌های سیاسی با حضور هوشمندانه خود، از نظام و انقلاب خود حراست و نگهبانی می‌کنند.
۲۲ بهمن پیام روشن قدرت جمهوری اسلامی ایران برای کل جهان است
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم گفت: ۲۲ بهمن نویدبخش استقلال و آزادی بوده و پیام روشنی از قدرت ایران برای کل جهان است.
امیر سرتیپ علی حاجیلو افزود: ۲۲ بهمن، روز پیروی ملت ایران بود و در این روز استبداد و استعمار جهانی در هم شکست.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران پیام آور و پیشرو کل انقلاب‌های دنیا بوده و مسیر جدیدی را بین جهانیان ترسیم کرد و امروز جمهوری اسلامی در اوج قله پیشرفت و توسعه است.
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پیروزی انقلاب اسلامی اضمحلال نظام سلطه را در دنیا رقم زد و هر روز شاهد پیشرفت بیشتر این مساله در دنیا هستیم.
امیر سرتیپ حاجیلو با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران موجب آزادی تمام ملت‌های آزادی‌خواهان دنیا شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی این را ثابت کرد که می‌توان در برابر زیاده‌خواهی‌های نظام سلطه به ویژه امپریالیسم جهانی و استکبار ایستاد و شکل‌گیری انقلاب اسلامی احیای اسلام و فرهنگ آزادی‌خواهی و عدالت‌خواهی بود.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان طلایه‌دارحرکت‌های عدالت‌ محور با تاکید بر انسانیت و اخلاق مداری، پیشرو همه ملت‌های آزادی خواه جهان است.
ملت بزرگ ایران در هیچ شرایطی دست از آرمان‌های خود نخواهد کشید
علیرضا حسینی یکی از شهروندان ، اظهار داشت: حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاوی این پیام روشن و صریح به دشمنان است که فشارها و تحریم‌ها خللی در عزم و اراده راسخ ملت بزرگ ایران ایجاد نخواهد کرد.
وی با تاکید بر اینکه در این بهار آزادی جای شهدا خصوصاً شهید حاج قاسم سلیمانی خالی است، افزود: این حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تجدید میثاق با امام راحل، رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های شهدا است.
حسینی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی به دهان همه یاوه گویان و دشمنان این نظام الهی بود، گفت: این ملت بزرگ نشان داده در هیچ شرایطی دست از آرمان‌های خود نخواهند کشید و همواره تا پای جان برای حفظ آن کوشا خواهند بود.
بهترین قدردانی از این ملت خدمتگزاری صادقانه و بی دریغ به آنها است
محسن سهیلی حضور در این راهپیمایی را دارای پیام پرای دشمنان و همچنین مسئولین دانست.
این شهروند که با خانواده خود در راهپیمایی خودرویی حضور داشت عنوان کرد: پیام این راهپیمایی برای دشمنان خارجی این است که ما پای نظام و انقلاب ایستاده‌ایم و دشمنی‌ها و کارشکنی‌های آنان ما را از مسیر خود دور نمی‌کند.
وی ادامه داد: مدیران کشور نیز باید پیام این راهپیمایی را درک کرده و بدانند این ملت نیاز به قدرشناسی و قدردانی دارند و بهترین قدردانی از این ملت خدمتگزاری صادقانه و بی دریغ به آنها است.
این شهروند یادآور شد: ما همانقدر که به دشمن بیان می‌کنیم پای انقلاب ایستاده‌ایم به مسئولین هم اعلام می‌کنیم که با کسی عهد اخوت نبسته ایم و انتظار داریم با تمام توان خود به انقلاب و ملت خدمت کنند.همه این حضور به معنای قدردانی از دستاوردهای انقلاب است. اما این نیاز است تا مدیران با تلاش مشکلات را بر طرف کنند.
روزهای پیش روی انقلاب روزهایی مهم هستند که می‌توانند با همت مدیران و همدلی مسئولین به روزهایی خوش و زیبا و به یادماندنی تبدیل شوند.
Arazazarbaijankhabarname@gmail.com

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۸:۵۷ ق.ظ

دیدگاه


− پنج = 3