نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي:

دولت برای مهار گرانی برنامه های مناسب داشته باشد

دولت برای مهار گرانی برنامه های مناسب داشته باشد

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان_غربی و امام جمعه ارومیه با تاکید بر اینکه سوءاستفاده از شرایط فعلی کشور برای منافع شخصی به مفهوم همراهی با دشمن در جنگ اقتصادی است، گفت: دولت در راس امور اجرایی قرار دارد و باید به اوضاع رسیدگی کند و برنامه های مناسب برای مهار گرانی داشته باشد.
به گزارش آرازآذربایجان ، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه، با تاکید بر اینکه دشمنان مردم ایران و در راس آن‌ها سردمداران آمریکا افرادی فاسق و دارای سوابق تاریک هستند که در دوران انتخابات این کشور هم شاهد روشن شدن بسیاری از پشت پرده های آن‌ها بودیم، اظهار داشت: سران این کشور فسادها و ضعف های خود را به رخ یکدیگر می‌کشیدند و با همین استدلال مردم کشورمان باید هوشیارانه برخورد کنند.وی بر لزوم هوشیاری مردم در برابر توطئه های دشمنان تاکید و تصریح کرد: مردم باید گذشته را در یاد داشته و با بصیرت و هوشیاری به خنثی کردن نقشه‌های شیطانی دشمن بپردازند.
خطیب جمعه ارومیه با بیان اینکه جان و مال مردم نزد دشمنان ارزشی ندارد، ادامه داد: این امر را در موضوع کشتار مردم مظلوم یمن نیز شاهد هستیم و باید بدانیم که اگر در مسیر دشمن حرکت کنیم غرق در فساد و لجن می شویم.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان در همه حال در تلاش هستند تا وضعیت کشور را با التهاب روبه‌رو کنند و به سمت ناآرامی‌ها بکشانند که خوشبختانه در تمامی برنامه‌ها با تدابیر مقام معظم رهبری و بصیرت مردم با شکست روبه‌رو شده‌اند.
حجت الاسلام قریشی با یادآوری اینکه دشمن حیله گر است و قصد دارد از غفلت ما برای ضربه زدن استفاده کند، متذکر شد: امسال جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی پرشورتر و مقتدرتر از سال های گذشته برگزار می‌شود و این هوشیاری و بصیرت مردم را به دنیا نشان می‌دهد.خطیب جمعه ارومیه افزود: مردم و مسئولان باید با هشیاری تمام اعمال و حرکات دشمنان را زیر نظر بگیرند و با آنان مقابله کنند زیرا بیداری به معنای مقابله با جنگ است.
وی تصریح کرد: خداوند متعال همیشه پشتیبان مومنان و تلاش‌گران در مسیر جهاد بوده و امروز نیز از ملت ایران حمایت می کند و شاهد ضعیف شدن دشمنان هستیم.
وی، با اشاره به اهمیت حفظ اوضاع کنونی و ایجاد ثبات در جامعه، بیان کرد: همه مردم ایران اعم از دولت تا ملت مسئولیم و باید در میدان باشیم نباید عده ای از اوضاع استفاده کنند و اگر کسی این کار را کند همراه دشمن و مقابل مملکت هستند.نماینده ولی فقیه در آذربایجان_غربی ادامه داد: دولت در راس امور اجرایی قرار دارد و باید به اوضاع رسیدگی کند و برنامه هایمناسبی برای مهار گرانی داشته باشد.
وی بر نقش تمام مردم در مقابل دشمنان تاکید کرد و ابراز داشت: باید متحدانه برای اوضاع فعلی کشور برنامه و تلاش داشته باشیم و عمل کنیم.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۳ ب.ظ

دیدگاه


شش + 4 =