آذربایجان‌غربی ظرفیت میزبانی دوباره لیگ ملت‌های والیبال را دارد

آذربایجان‌غربی ظرفیت میزبانی دوباره لیگ ملت‌های والیبال را دارد

آراز آذربایجان– رییس هیات والیبال آذربایجان‌غربی گفت: برگزاری لیگ ملت‌ها در سال گذشته امتیازهای زیادی برای ارومیه داشت و ما علاقه‌مند به میزبانی دوباره این رقابت‌ها هستیم که ظرفیت لازم در این خصوص وجود دارد.
محمد حضرت‌پور افزود: این امر می‌تواند در توسعه بیش از پیش ورزش والیبال و جذب علاقه‌مندان بیشتر جوان و نوجوان به این رشته ورزشی موثر باشد.
وی اضافه کرد: شیوع بیماری کرونا و تعطیلی ورزش، ما را از عملیاتی کردن اهدافمان دور کرد ولی با این حال برنامه برگزاری لیگ والیبال استانی را داریم و پیشنهاد میزبانی مجمع سالانه والیبال را نیز به فدراسیون ارائه کرده‌ایم.
رییس هیات والیبال آذربایجان‌غربی با اشاره به حضور ۲ تیم از ارومیه در لیگ آتی والیبال باشگاه‌های کشوربیان کرد: یکی از اهداف ما، وارد کردن بخش خصوصی به والیبال بوده و تیم‌داری آذرباتری نیز بخشی از این اتفاق است.
وی ادامه‌ داد: افشین خدایاری به عنوان مدیرعامل و ساسان خداپرست به عنوان سرمربی تیم آذرباتری معرفی شده‌اند که امیدواریم با این تیم مدیریتی و استفاده از جوانان با استعداد ارومیه‌ای شاهد موفقیت این تیم در رقابت های فصل آتی باشیم.
حضرت‌پور، ارومیه را یکی از شهرهای مجهز در حوزه زیرساخت‌های والیبال برشمرد و اظهار کرد: آکادمی والیبال کارگرپیشه یکی از مجهزترین آکادمی‌های والیبال کشور خواهدبود و با اتمام آن امکان پرورش حرفه‌ای استعدادهای والیبال امکان‌پذیر خواهدشد.
شهرداری و آذرباتری ارومیه، ۲ نماینده استان آذربایجان‌غربی در لیگ برتر والیبال خواهندبود.
ارومیه، خرداد سال گذشته میزبان تیم های ملی والیبال ایران، لهستان، روسیه و کانادا بود که هر سه آنها را شکست داد؛ در پایان رقابت‌ها روسیه اول شد، لهستان در رده سوم ایستاد و ایران پنجم شد.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲:۰۰ ب.ظ

دیدگاه


+ 9 = ده