نماينده مردم اروميه:

مردم منتظر تدابیر جدی مسئولان برای رفع مشکلات معیشتی هستند

مردم منتظر تدابیر جدی مسئولان برای رفع مشکلات معیشتی هستند

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس با بیان اینکه مردم منتظر تدابیر جدی مسئولان برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی هستند گفت: بر همین اساس استیضاح وزیران اقتصادی در دستور کار قرار گرفته‌ است .
به گزارش آرازآذربایجان ، بهادری افزود: استیضاح وزرای اقتصادی کشور در دستور کار مجلس است اگرچه استیضاح وزیر کشور نیز مورد مطالبه تعدادی از نمایندگان است اما فعلاً وی استیضاح نخواهد شد. سید هادی بهادری ، با اشاره به چگونگی استیضاح وزرای دولت دوازدهم اظهار داشت: چندی پیش ۱۸۷ نفر از نمایندگان نامه‌ای با مضمون تغییرات در کابینه اقتصادی را تقدیم رئیس‌جمهور کردند تا سریعاً اقدام شود.وی گفت: رئیس‌کل بانک مرکزی نیز تغییر کرد اما بعد از آن دولت از ادامه تغییرات ممانعت کرد چراکه با توجه به شرایط موجود، نباید دولت را با استیضاح تضعیف کرد.
بهادری افزود: انتظار داریم تدابیر جدی در بخش اقتصادی صورت بگیرد و بر همین اساس استیضاح وزیران اقتصادی در دستور کار قرار گرفته‌ و استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز در همین راستا انجام گرفت و از کابینه حذف شد.وی گفت: وزیر اقتصاد نیز از جمله وزرائی است که در دستور کار برای استیضاح قرار گرفته چراکه می‌توانست عملکردی بهتر و مدیریتی بهتر از این ارائه دهد. وزیر کشاورزی نیز از جمله وزیرانی است که در صف استیضاح باقی‌مانده البته وزیران دیگری از جمله وزیر کشور نیز باید مورد استیضاح قرار بگیرند اما به دلیل شرایط کشور فعلاً به صلاح نیست.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۹:۲۷ ق.ظ

دیدگاه


نُه − = 6