نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي:

دولت بر کنترل قیمت ها نظارت داشته باشد

دولت بر کنترل قیمت ها نظارت  داشته باشد

گروه خبر:نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از راهکار های مهار تورم این است که دولت بر کنترل قیمت ها نظارت داشته باشد.
به گزارش آراز آذربایجان،حجت الاسلام سید سلمان ذاکر افزود: با توجه به تاثیر رشد تولید در اقتصاد و معیشت و اشتغال مردم، اولویت اول کشور در حال حاضر رشد تولید ومهار تورم است.
وی با اشاره به اینکه به شعار سال با عنوان “رشد تولید و مهار تورم “نباید نگاه مقطعی داشت، تصریح کرد: برای رونق تولید نیاز است به اقتصاد مقاومتی روی آورد، در حوزه تولید اقدامات مناسبی را انجام دهیم تا در مهار تورم نیز گام اساسی برداشته شود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: یکی از راهکار های مهار تورم این است که دولت بر کنترل قیمت ها نظارت داشته باشد.وی با اشاره به اینکه رشد تولید، موجب پایین آمدن نرخ تورم می شود، اظهار کرد: دولت باید شرایط مناسبی را در جهت رشد تولید فراهم سازد و با حمایت از تولید کنندگان و مناسب کردن شرایط کار و تولید، در کنار تحقق شعار سال موجب بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی کشور شود.
حجت الاسلام ذاکر با اشاره به اینکه دستمزدها بویژه دستمزد های قشر کارگری نسبت به تورم ، پایین است، تصریح کرد: خام فروشی بلای جان تولید کشور است، اگر جلوی خام فروشی ها گرفته شود، واحدهای تولیدی رونق پیدا می کنند، تولید افزایش یافته و تورم موجود در کشور روند کاهشی می یابد.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کنار حمایت های دولت و مجلس نیاز است مردم نیز از کالای ایرانی حمایت کرده و در رونق تولید کشور سهیم شوند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۵ ق.ظ

دیدگاه


+ 3 = شش