نماينده مردم پيرانشهر در مجلس شوراي اسلامي:

دولت باید به مطالبات مردم توجه کند

دولت  باید به مطالبات  مردم  توجه کند

گروه خبر: عضو مجمع نمایندگان آذربایجان غربی مجلس شورای اسلامی در توضیح وضعیت سیاسی حال حاضر کشور، گفت: آینده را روشن می‌بینم. مشکلات همیشه بوده، دولت باید به مطالبات مردم توجه کند و به سوالاتشان با صبر و حوصله پاسخ دهد، مسئولان دولتی در شرایط حال حاضر کشور باید شبانه روز کار کنند، متقابلاً مردم هم باید صبور باشند. اقدامی نباید انجام دهیم که دشمنان شاد شوند و طمع کنند. به نظر می‌رسد کشور عزیز ایران اسلامی از این پیچ تند هم قوی‌تر از همیشه به سلامت عبور خواهد کرد.
به گزارش آرازآذربایجان،کمال حسین پور با اشاره به تحولات و برخی ناآرامی‌های اخیر در کشور به اقداماتی که مجلس شورای اسلامی در راستای بهبود معیشت مردم در دستور دارد، گفت: مجلس شورای اسلامی همانند سایر نهادهای کشور نقاط قوت و نقاط ضعفی دارد. همکارانم در مجلس از وضعیت اقتصادی و معیشتی حال حاضر کشور ناراحت بوده و سعی می‌کنند در حوزه نظارت و قانون گذاری در جهتی حرکت کنند که نتیجه به منفعت مردم و مصلحت کشور باشد.
قانون ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان از گام‌های موثر مجلس در هفته‌های اخیر
نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی، افزود: البته در این مسیر ممکن است به عملکرد مجلس نقدهایی نیز وارد شود، املای نانوشته است که غلط ندارد. اما قانون ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان که اخیرا توسط رییس جمهور ابلاغ شد را می‌توان از جمله خبرهای خوب مجلس در این روزها برشمرد.
وی در ادامه اظهار کرد: بررسی طرح ساماندهی کارکنان دستگاه‌های اجرایی که بعد از طی مراحل قانونی به موجب آن نیروهای شرکتی و قراردادی و.. از بلاتکلیفی خارج می‌شوند از دیگر کارهای خوبی است که در مجلس انجام پذیرفته و در حال انجام است. همچنین نظارت دقیق بر اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان که فرهنگیان طرح مهرآفرین را نیز شامل می‌شود از دیگر اقدامات موثر مجلس است که اخیرا انجام پذیرفت. رسیدگی به طرح شفافیت قوای سه‌گانه نیز از جمله اقداماتی است که در حال بررسی و رسیدگی مجلس است.
حسین‌پور با اشاره به پیگیری موضوعات مرتبط با دو شهرستان سردشت و پیرانشهر از دولت و وزارتخانه‌ها، گفت: در کل وضعیت اقتصادی دولت مناسب نیست. هزینه‌های جاری کشور بالاست و برای انجام کارهای عمرانی و زیربنایی بودجه کافی وجود ندارد اما این مسائل دلیل نمی‌شود که نماینده یا مسئول اجرایی، کار را رها کند.
فرصتی برای ناامیدی نداریم/ پیگیر موضوعات سردشت و پیرانشهر از دولت
وی ادامه داد: نتیجه پیگیری‌هایم به عنوان نماینده مردم نجیب دو شهرستان سردشت و پیرانشهر باید برای آنها ملموس باشد یعنی مردم باید با چشم خود تغییرات را ببینند. لذا درب دفاتر من چه در تهران و چه در دو شهرستان سردشت و پیرانشهر همیشه بر روی مردم این دو شهرستان باز بوده و در طول دوره نمایندگی‌ام همیشه سعی کرده‌ام از مردم فاصله نگیرم، کوچکترین فرصت را غنیمت شمرده و در بین مردم حضور پیدا کرده‌ام. خودم و مسئولان دفاترم همیشه پاسخگوی تلفن مردم بوده‌ایم. به نظرم از نظر مکاتبات اداری، دفترم جزو بیست دفتر اول مجلس است که بیشترین مکاتبات را برای حل مشکلات مردم با دستگاه های اجرایی و دیگر مسئولان داشته است.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: در حوزه کارهای عمرانی و زیر بنایی هم سعی کرده‌ام از کوچکترین فرصت بهره ببرم و ابایی هم ندارم اگر آبرو و امکاناتی در اختیار دارم برای عزت و سربلندی مردم دو شهرستان بگذارم.
حسین‌پور گفت: احداث اتوبان تمرچین- پیرانشهر به نقده در حال حاضر با سرعت خوبی در حال انجام است، آسفالت راه‌های روستایی دو شهرستان، ترمیم محورهای بین شهری، مشکلات حوزه آب و فاضلاب، بحث پوشش اینترنت در سطح دو شهرستان، رسیدگی به مشکلات حاشیه نشین های دو شهرستان سردشت و پیرانشهر، گازرسانی به روستاهای دو شهرستان، نوسازی و تجهیز مدارس از کارهایی است که به شدت پیگیر آنها هستم و هر کدام از این کارها، برایم دغدغه ای بزرگ است. امیدوارم مردم از نتیجه کار راضی باشند.
دولت باید به مطالبات مردم توجه و به سوالات آنها با صبر و حوصله پاسخ دهد
عضو مجمع نمایندگان آذربایجان غربی مجلس شورای اسلامی در توضیح وضعیت سیاسی حال حاضر کشور، گفت: آینده را روشن می‌بینم. مشکلات همیشه بوده، دولت باید به مطالبات مردم توجه کند و به سوالاتشان با صبر و حوصله پاسخ دهد، مسئولان دولتی در شرایط حال حاضر کشور باید شبانه روز کار کنند، متقابلاً مردم هم باید صبور باشند. اقدامی نباید انجام دهیم که دشمنان شاد شوند و طمع کنند. به نظر می‌رسد کشور عزیز ایران اسلامی از این پیچ تند هم قوی‌تر از همیشه به سلامت عبور خواهد کرد.
حسین پور در خصوص بیانیه‌ای که اخیرا توسط ۲۲۷ نفر از نمایندگان خطاب به ریاست قوه قضاییه نوشته و امضا شده بود، اظهار کرد: این بیانیه را ندیدم و امضا هم نکرده‌ام. اخیرا هم از طرف کانال‌های مختلف گمانه زنی‌های متفاوتی در خصوص لیست نمایندگانی که این بیانیه را امضا کرده‌اند، منتشر شده که نادرست است. از هیات رئیسه محترم مجلس می‌خواهم متن اصلی این بیانیه را به همراه لیست کسانی که امضا کرده‌اند منتشر کند./

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۲۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۸:۰۹ ق.ظ

دیدگاه


7 × = بیست هشت