امام جمعه اروميه:

دشمنان بدانند انتقام خون شهدای کرمان قطعی است

دشمنان بدانند انتقام خون شهدای کرمان قطعی است

گروه خبر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان_غربی گفت: دشمنان بدانند انتقام خون شهدای کرمان و حاج قاسم سلیمانی قطعی است.
حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی(ره) شهر برگزار شد، افزود: حضور مردم و عاشقان سردار سلیمانی در گلزار شهدا و به شهادت رساندن تعدادی از زائران سردار سلیمانی، نشان از این است که مسیر حرکت ملت ایران درست است و دشمن تحمل مکتب حاج قاسم را ندارد. وی تصریح کرد: دشمن می‌داند که مزار سردار سلیمانی محل امید و نقطه عطف انقلاب است برای همین در آنجا بمب‌گذاری کرد.امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه مسئله غزه اکنون مرز عالم اسلام و قلب تپنده مسلمانان است، اظهار کرد: نباید فراموش کنیم که سر منشا تمام جنایات در غزه و کرمان، آمریکا و اسرائیل است.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی، انتخابات پیش رو را یکی از مسئله‌های مهم کشور دانست و اظهار کرد: دشمن با تمام توان در تلاش برای بی‌اهمیت نشان دادن این انتخابات و پایین آوردن مشارکت است اما ما باید از اکنون با تبیین درست وقایع، اجازه عمل برای دشمن را ندهیم و اهمیت انتخابات را برای مردم تبیین کنیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع مداحان اهل بیت در هفته گذشته، یاد آور شد: مداحان باید از مسائل روز و دین و احادیث آگاهی کافی داشته باشند و مسیر درست را در مداحی‌ها تببین کنند.

نوشته شده توسط admin در شنبه, ۱۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۲ ق.ظ

دیدگاه


× دو = 8