نماينده مردم اروميه در مجلس :

دولتی که در خدمت مردم نباشند باید کنار برود

دولتی که در خدمت مردم نباشند باید کنار برود

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه با بیان اینکه “دولت تدبیر و امید دولت واردات است” افزود: نماینده مردم ارومیه تصریح کرد: سعی می کنیم روحانی رأی نیاورد تا همه بدانند اگر در خدمت مردم نباشند کنار می روند.
دریافت هدیه و رانت، فساد می آورد و دولت بجای آنکه هزینه ها را کاهش دهد و از تولید داخلی حمایت کند روی واردات تکیه کرده است.
نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی برای افتتاح ستاد حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به شهر نقده سفر کرد.
این نماینده اصولگرای مجلس با حضور در مسجد امام جعفرصادق (ع) این شهر انتقادهای شدیدی از عملکرد دولت کرد و از مردم خواست تا با رأی دادن با حجت الااسلام رئیسی، رئیس جمهوری شجاع و نترس که هیچ وابستگی به خارج از کشور نداشته باشد را روی کار بیاورند.
او با اشرافی خواندن روحانی و کابینه اش گفت: اشرافیگری فساد می آورد و اگر دولتمردان فقط به ۱۰درصد از فرمایشات رهبری عمل می کردند الان ایران مدینه فاضله بود اما آنها فقط چشم می گویند و عمل نمی کنند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در همین رابطه به واردات ریل راه آهن از کشور ترکیه توسط وزارت راه اشاره کرد و گفت: ریل هایی که در راه آهن نقده ارومیه استفاده شده کاملا بی کیفیت و اکسید شده است در حالیکه اصفهان بهترین ریل های خط آهن را تولید می کند اما دولت ترجیح داده ریل های پوسیده از ترکیه وارد کند. او به ماجرای طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی هم اشاره کرد و افزود: برخی دوستان ما در مجلس استیضاح وزیر راه را به سوئیچ، آپارتمان و استخدام فروختند در حالیکه فروش رأی از فروش ناموس هم بدتر است.
قاضی پور حتی طرح تحول سلامت را فسادآور ارزیابی کرد که باعث شده بین پزشکان هم فاصله طبقاتی ایجاد شود.
عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس عملکرد وزارت علوم را باعث توقف رشد علمی دانست و گفت: عملکرد دولت در توقف رشد علمی باعث شده ترکیه خبیث و عربستان جنایتکار در این زمینه از ایران جلو بیافتند.
او با اشاره به برخی فتنه انگیزی ها در ایام انتخابات ضمن تأکید بر ولایتمدار بودن مردم آذربایجان که باعث شده همیشه بالاتر از میانگین کشوری به پای صندوق های رأی بروند افزود: هر کسی چپ به آذربایجان نگاه کند چشمش را در می آوریم.
نماینده مردم ارومیه از مردم نقده خواست در انتخابات شورای شهر نهایت دقت و همدلی را داشته باشند و به نامزدهای تک رو رأی ندهند.
پس از پایان سخنان قاضی پور، او به همراه مردم حاضر در مسجد به سمت ستاد مرکزی حجت الاسلام رئیسی در این شهر رفت و آنجا را افتتاح کرد.
گفتنی است تاکنون در نقده ستادهای دکتر حسن روحانی و حجت الاسلام رئیسی فعال شده اند.همچنین سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید داخلی مجلس، گفت: ارز مبادله ای که به خودروسازان برای واردات اختصاص یافته برای قطعاتی است که به هیچ وجه در کشور تولید نمی شود؛ نه اینکه قطعاتی همانند لاستیک که با کیفیت مناسب در کشور تولید می شود، وارد شود. نادر قاضی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اظهارات دبیر انجمن صنعت تایر مبنی بر اینکه سهمیه ارزی خودروسازان صرف واردات تایر می شود، گفت: ارز مبادله ای به این دلیل به خودروسازان اختصاص یافته که خودروسازان قطعاتی که به هیچ وجه در کشور تولید نمی شود را با قیمت مناسب وارد کنند، نه اینکه قطعاتی همانند لاستیک که با کیفیت مناسب در کشور تولید می شود، وارد شود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه واردات قطعاتی همانند تایر که در ایران تولید می شود، خیانت به تولید ملی و اشتغال جوانان ایرانی است، افزود: پس از پایان تعطیلات مجلس موضوع واردات تایر و قطعات غیرضرور با ارز دولتی و مبادله ای در کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و همچنین کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی بررسی می شود و نتایج بررسی ها رسانه ای می شود.
قاضی پور با اشاره به اینکه هرگونه لاستیک وارداتی باید از گمرک و با نظارت سازمان استاندارد وارد کشور شود، ادامه داد: هر یک از لاستیک های وارداتی که مطابق با استانداردهای لازم نباشد، باید به کشور تولیدکننده عودت داده شده و اجازه واردات به آن داده نشود.وی با بیان اینکه هر لاستیکی که بر روی خودروهای داخلی نصب می شود، باید شناسنامه دار باشد، یادآور شد:باید مشخص شود که هر لاستیکی در کدام کشور، توسط کدام شرکت و در کدام تاریخ تولید شده و چه زمانی منقضی می شود.
قاضی پور با اشاره به اینکه لاستیک همانند بسیاری از خودروها تاریخ انقضاء دارد که با پایان تاریخ مصرف کیفیت خود را از دست می دهد، یادآور شد: قاچاق لاستیک های بی کیفیت و استفاده از آن در خودروها گاهی منجر به وقوع تصادفات می شود که برخی اوقات ضربات جبران ناپذیری به کشور وارد می کند.
وی با تاکید بر اینکه واردات غیر اصولی به صنعت قطعه سازی و لاستیک سازی کشور ضربه وارد می کند، افزود:متاسفانه در سایه کمبود نظارت بخشی از خودروسازی های کشور به جای استفاده از تولید داخلی بخشی از نیاز خود را با کالاهای بی کیفیت خارجی تامین می کنند.
به گزارش آرازآذربایجان به نقل از دانا؛ سخنگوی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی تصریح کرد: واردات مواد اولیه یا ماشین آلات در برهه زمانی خاص به رونق اقتصادی کمک می کند، اما واردات کالاهای ساخته شده در هر حال و در تمام زمان ها ضربه جدی به تولید داخلی وارد می کند.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۵:۳۵ ق.ظ

دیدگاه


− 1 = هشت