نماينده ولي فقيه در آذربايجان¬غربي:

پرخاشگری نباید در میان مسئولان نهادینه شود

گروه خبر: امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:پرخاشگری و بی ادبی نباید در میان مسئولان نهادینه شود.
به گزارش آرازآذربایجان ، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه ارومیه با اشاره به ماه رمضان و الزامات این ماه، اظهار داشت: موضوع جمع‌خوانی قرآن در ماه رمضان دارای اهمیت بسیاری است که باید توجه ویژه شود.
وی ابراز داشت: برخی مسائل موجب توهین به روزه داران است که از آن جمله موضوع پخت نان در ساعات اولیه صبح است و رسیدگی به این وضعیت باید حتما مورد توجه قرار گیرد.
وی متذکر شد: مدیران آموزش و پرورش نسبت به روزه‌خواری در مدارس دقت کنند و دانش آموزانی که به سن تکلیف نرسیده‌اند از خوردن در ملا عام و در میان سایر دانش آموزان تا حد امکان منع شوند و این موضوع با تعبیه محیطی ویژه این دانش‌آموزان قابل حل است.
وی با تاکید بر اینکه پرخاشگری و بی ادبی نباید در میان مسئولان و مردم نهادینه شود، تصریح کرد: این موضوع بدی است که مشکل میان چند نفر به کل کشور کشانده شود و بی ادبی مسئولان همه‌گیر شود.وی ادامه داد: اصحاب رسانه در فضای مجازی به موضوع دامن نزنند و فضا را کنترل کنند چراکه امروز در جریان جنگ با دشمن هستیم و نباید چنین موضوعاتی را بزرگنمایی کنیم.
وی خاطرنشان کرد: همه باهم باید نسبت به حل مشکلات تلاش کنیم.
وی به تحریم‌های آمریکا و اتفاقات اخیر اشاره کرد و یادآورشد: نصرت الهی نزدیک است و با ایستادگی در برابر تحریم‌ها شاهد پیروزی امت اسلام خواهیم بود.وی تصریح کرد: آمریکاو هم‌پیمانانش در ۴۰ سال انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی برای سرکوب مردم ایران دریغ نکرده‌اند و این بار نیز مثل گذشته شکست خواهند خورد.

نوشته شده توسط admin در جمعه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱:۱۶ ب.ظ

دیدگاه


شش × 2 =