حضرت‌پور گزینه جدید استانداری آذربایجان غربی!

حضرت‌پور گزینه جدید استانداری آذربایجان غربی!

گروه خبر: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: محمد حضرت‌پور شهردار ارومیه در موضوع انتخاب استاندار جدید آذربایجان غربی مورد توجه وزارت کشور قرار گرفته است.
عابد فتاحی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در ارومیه اظهار کرد: استان آذربایجان غربی نیازمند استانداری مدیر و با قدرت اجرایی بالاست و شهردار ارومیه به دلیل حرکت‌ها و مدیریت‌های قدرتمندی که در پروژه‌های اخیر از خود نشان داده است مورد توجه وزارت کشور جهت انتصاب به پست استانداری است.
وی گفت: هم اکنون حضرت‌پور، اشتری، رضازاده، سلیمی نیا و خلخالی افرادی هستند که تحقیق و بررسی بر روی آن‌ها جهت انتصاب استاندار بیشتر انجام می‌شود.
نماینده مردم ارومیه در مجلس خاطر نشان کرد: اما از میان این افراد احتمال اینکه اشتری به عنوان گزینه نهایی انتخاب شود بیشتر است.
وی به تشریح دلایل مهم انصراف جهانگیرزاده از نامزدی استانداری آذربایجان غربی پرداخت و گفت: جهانگیرزاده با قاطعیت انصراف داد چرا که در مجلس با حضور افراد قدرتمند سیاسی همچون جهانگیرزاده نیاز است.
این نماینده مجلس افزود: در هیئت دولت نیز نظر بر این بود که از نمایندگان مجلس جهت انتصاب به استانداری استفاده نشود و دلیل این نیز بر این اساس است که بعد از انتخابات رئیس جمهوری انتخابات میان‌دوره‌ای وجود ندارد و مجلس نیازمند نمایندگان قدرتمند و ارزشی است.
فتاحی تصریح کرد: دولت یازدهم درصدد است تا سنگر مجلس شورای اسلامی خالی نشود و در این راستا نیز در جهت حفظ نمایندگان مجلس و بخصوص نمایندگان همسو با دولت از جمله جهانگیرزاده است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ندای ارومیـــــه، نماینده مردم ارومیه زمان انتخاب استاندار آذربایجان‌غربی را تا یکشنبه آینده پیش بینی کرد و گفت: ‌آذربایجان‌غربی به دلیل حساس بودن نیازمند مطالعه بیشتری جهت انتصاب استاندار جدید است.
*نباید بحث شیعه یا سنی بودن در انتخاب استاندار مطرح شود
نماینده مردم ارومیه در خانه ملت در ادامه گفت: همسو بودن با رای مردم یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های انتخاب استاندار آذربایجان غربی است.
فتاحی افزود: جمهوری اسلامی نظامی مردمی است و افکار و اشخاص مورد وثوق مردم همیشه ارزش دارند و مد نظر قرار می‌گیرند و همیشه همان چیزی اتفاق می‌افتد که مردم می‌خواهند.
وی تصریح کرد: کسی که به عنوان استاندار آذربایجان غربی انتخاب می‌شود باید همسو و همفکر با دولت باشد و در مقابل آن قرار نگیرد و به نظر بنده این فرد حتما از نظر اخلاق و افکار سیاسی دارای ویژگی اعتدال و میانه‌روی خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه، استاندار جدید آذربایجان غربی باید فردی شایسته و باکفایت و اهل علم باشد، گفت: بر این معتقدیم که فرد معرفی شده باید بومی باشد، امیدواریم در این راستا تصمیمی اتخاذ شود که به نفع مردم باشد.
نماینده مردم ارومیه در خانه ملت در ادامه گفت: شیعه یا سنی بودن استاندار آذربایجان غربی برای ما به هیچ وجه مطرح نیست و در این مورد با قاطعیت کامل می‌گویم که تنها چیزی که اهمیت دارد شایستگی، کفایت و تدبیر آن شخص است.
فتاحی افزود: نه تنها من، بلکه برای هیچ‌کدام از نمایندگان استان مسئله کرد یا ترک بودن و شیعه یا سنی بودن مطرح نیست، آذربایجان غربی یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است و برادری و نزدیکی مثال‌زدنی در آن جاری است.
وی خاطرنشان کرد: احتمال می‌دهیم استاندار آذربایجان غربی فردا در صورت تشکیل جلسه هیئت دولت معرفی شود.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۴:۵۹ ق.ظ

۱ نظر

نظر -49 - 0 از 1اولین« قبل بعد  » آخرین 
  1. 0

    به نام خداوند بزرگ . اینجانب سیامک قدیمی میاندواب از سال ۱۳۸۴ بر روی موضوع آرتمیا و تامین آب دراچه ارومیه تحقیق کردم و پس از حدود ۶ سال اختراعم با نام تکثیر و پرورش آرتمیا با پساب حاصل از فاضلاب شهری و تامین آب دراچه ارومیه به ثبت رساندم واولین نفردر دنیا هستم که ای اختراع راکردم(طبق اسناد ومدارک ودانشگاه ارومیه و مرکز تحقیقات آرتمیا وجانوران آبزی جناب دکتر رامین منافر و
    شرکت آب وفاضلاب ارومیه جناب آقای صابر عباسزادی ) این جانب اماده همکاری برای احیاء دریاچه ارومیه میباشم .با تشکر شماره موبایل : ۰۹۱۴۹۸۳۴۴۶۲

نظر -49 - 0 از 1اولین« قبل بعد  » آخرین 

دیدگاه


+ پنج = 11