نماينده مردم مياندوآب، تکاب و شاهين دژ در مجلس:

هر کس و ناکسی جرات طمع به خاک آذربایجان را ندارد

هر کس و ناکسی جرات طمع به خاک آذربایجان  را ندارد

گروه خبر: نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به درج نقشه جعلی در طرح اسکناس‌های منتشر شده در سایت شبکه تلویزیونی متعلق به بارزانی، گفت:دشمنان و بداندیشان بدانند که تحقق چنین رویاهای واهی و خیالی با آگاهی مردم آذربایجان، ناشدنی و محکوم به شکست است.
حجت الاسلام روح الله بیگی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:آذربایجان قلب و جان و سر ایران و جزیی از روح و روان و شرف مردم است و هر کس و ناکسی جرات و توان طمع به این خاک پاک را ندارد.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به شعار مردم در صحنه های حضور انقلابی تحت عنوان»آذربایجان جانباز رهبریندن آیریلماز« اظهار کرد:این شعار پشتوانه غیرت، عزت و عظمت مردم آذربایجان را در عقبه خود دارد و این خاک هزاران شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
بیگی ادامه داد: آذربایجان بدون ایران و ایران بدون آذربایجان مفهومی ندارد و در دفاع مقدس نیز رویارویی کل دنیا با ایران، نتوانست یک وجب از این خاک را از ما بگیرد.
وی با اشاره به اینکه نقشه های شوم و واهیانه عناصر ضد انقلاب و سست عنصر خواب‌های تعبیر ناشدنی است اظهار کرد:تا در آذربایجان و ایران غیرت جوانی و همت انقلابی هست امنیت و اقتدار و آرامش در این کشور حکم‌فرماست.
نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین دژ در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:اتحاد شیعه و سنی و سایر اقوام و اقلیت‌ها و شهدای شیعه و سنی در دفاع از انقلاب و کشور نمود بارزی از همبستگی و همزیستی مسالمت آمیز در کشور است که این اتحاد برای بسیاری از دشمنان انقلاب ناخوشایند است.
وی با محکوم کردن این اقدام موهن عناصر خود باخته اقلیم کردستان عراق افزود:این امر از منظر مفاهیم حقوق بین‌الملل کاملا مردود، غیر قانونی و غیر اخلاقی بوده و با محکوم کردن این‌گونه اقدامات شنیع، نباید کسانی جرات و جسارت طمع به خاک کشورهای دیگر داشته باشند.
وی اظهار کرد: مردم آگاه و فهیم ایران اسلامی با این‌گونه توطئه‌ها و دسیسه‌ها تحریک نشده و به این‌گونه توهمات خیالی، ارزشی با توجه به ماهیت پوچ آن ارزشی قایل نیستند و در مقابل هرگونه تجاوز به خاک پاک کشور، هر چند در حد حرف نیز عکس‌العمل دندان شکنی می‌دهند.

نوشته شده توسط admin در دوشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۳ ساعت ۴:۵۲ ق.ظ

۲ نظر

نظر -49 - 0 از 2اولین« قبل بعد  » آخرین 
  1. +1

    مردم آگاه و فهیم ایران اسلامی با این‌گونه توطئه‌ها و دسیسه‌ها تحریک نشده و به این‌گونه توهمات خیالی، ارزشی با توجه به ماهیت پوچ آن ارزشی قایل نیستند و در مقابل هرگونه تجاوز به خاک پاک کشور، هر چند در حد حرف نیز عکس‌العمل دندان شکنی می‌دهند.

    یاشاسین ایران
    یاشاسین آذربایجان

  2. 0

    باسلام واقعا دست دکتر بیگی درد نکنه بنده اهل آذربایجان شهرستان شاهین دژ هستم از جناب آقای دکتر بیگی بخاطر پشتیبانی اش از خاک و ملت آذربایجان بسیار تشکر میکنم همه میدانند که شاهین دژ(صایین قالا) تکاب(تیکان تپه) میاندوآب (قوشا چای) جز خاک آذربایجان است و هیچکس نه به این شهر ها ن نه کل استان آذربایجان غربی و سایر استان های آذربایجانی نمیتواند دست درازی بکند 
    یاشاسین ایران
    یاشاسین آذربایجان
    یاشاسین شاهین دژ
    یاشاسین دکتر بیگی

نظر -49 - 0 از 2اولین« قبل بعد  » آخرین 

دیدگاه


نُه − 2 =