خواسته ای که هر زنی دوست دارد همسرش بداند

خواسته ای که هر زنی دوست دارد همسرش بداند

گروه خانواده وسلامت:زنان نسبت به مردان توجه بیشتری به جزئیات در زندگی مشترک دارند بنابراین توقعاتی از همسرشان دارند که مردان برای داشتن زندگی بهتر باید بدانند.
خواسته های زنان از مردان؛ کاش شوهرم این رازها را بداند
زنان نسبت به مردان از احساسات قوی تری برخوردار بوده و حساس تر از مردها هستند، بنابراین در زندگی مشترک به مواردی توجه می کنند که شاید برای آقایان اهمیت چندانی نداشته باشد.آیا تا به حال فکر کرده اید که همسرتان چه توقعاتی از شما دارد و چه می خواهد؟ اگر نمی دانید، در ادامه لیستی از توقعات خانم ها را به شما معرفی می کنیم تا شوهر ایده آلی برای آنها شوید.
ای کاش همسرم می دانست…
پس از طرح خواسته مردان از زنان در زندگی مشترک در مطلب ” خانم، همسرت آرزو داره اینها رو بدونی! ” حالا نوبت آقایان است تا مواردی را بدانند. در ادامه مواردی را عنوان خواهیم کرد که خانم ها آرزو دارند کاش مردها می دانستند.
همسرم ای کاش مرا اولویت اول زندگی بدانی
برخی از مردان وجهی به زندگی مشترکشان ندارند و هیچگاه همسرشان را در راس اولویت های زندگی خود قرار نمی دهند و وقت و انرژی خود را صرف، رسیدگی به والدین یا فرزندان یا حتی کارخود می کنند. برای شکوفایی یک ازدواج، هم مرد و هم زن باید پس از ازدواج به فرد شماره یک زندگی یکدیگر تبدیل شوند.
همسرم ای کاش مرا از عشق لبریز کنی
عشق و دوست داشتن یکی از زیباترین موهیت هایی است که خداوند به ما هدیه کرده است. مردها اغلب عشق خود را با رفتارشان بیان می کنند اما خانم ها دوست دارند گاهی همسرشان به آنها ابراز عشق و محبت نماید و از کلمات محبت آمیز مانند دوستت دارم بیشتر استفاده کند.
همسرم ای کاش به جزئیات توجه کنی
مردان افرادی کلی نگر هستند و به جزئیات توجه زیادی نمی کنند اما زنان دوست دارند که همسرشان به تغییرات جزئی آنها توجه کند. تغییراتی از قبیل کاهش وزن، تغییر رنگ مو و … هر چند کوچک هم باشد برای زنان از اهمیت خاصی برخوردار است پس زیبایی آنها را تحسین کنید.
همسرم ای کاش مرا با مادرت و… مقایسه نکنی
برخی آقایان به دنبال شکل جوان شده مادر خود در همسرشان می گردند و همسرشان را با مادرشان مقایسه می کنند مثلا می گویند مادر من فلان غذا را از تو خیلی بهتر درست می کرد. این جمله و جملاتی نظایر آن چون پتکی بر سر زن وارد می شود. آقایان محترم همسر شما با مادرتان متفاوت است پس او را همانگونه که هست بپذیرید و انتظار نداشته باشید که مانند مادرتان رفتار کند.
همسرم ای کاش بیشتر حرف بزنی
خانم ها معمولا بیشتر از آقایان اهل گفتگو هستند و دوست دارند صحبت کنند اما گاهی بعد از کلی صحبت و درد دل با همسر، او تنها سرش را تکان می دهد اما آقای عزیز کافی نیست سر تکان دهید و وقتی همسر شما مکث می کند منتظر عکس العمل شما است که باید همراه با توجه کامل باشد. او دوست دارد چیزهایی از زبان شما بشنود پس بیشتر با همسرتان حرف بزنید.
همسرم ای کاش گوش شنوا باشی
مردها تمایل به حل مسئله دارند و فکر می کنند باید همه چیز را حل کنند به همین خاطر بعد از شنیدن حرف های همسر خود شروع به پند و نصیحت و حل مسئله می کنند اما برای یک زن گوش سپردن به حرف هایش مانند معجزه ای عمل می کند که به عمیق تر شدن رابطه کمک می کند.
همسرم ای کاش در کارهای خانه کمک کنی
برخی آقایان اصلا راضی به کمک در کارهای خانه نیستند و فقط دستور می دهند. اگر می خواهید در دل همسرتان جای بیشتری باز کنید در کارهای خانه و در بچه داری کمک کنید به خصوص اگر همسرتان شاغل و یا خسته و مریض است.
همسرم ای کاش به احساساتم احترام بگذاری
زنان دارای احساسات عمیق و لطیف تری هستند و مردانی را دوست دارند که به عواطف و احساسات شان اهمیت می دهند. به خصوص وقتی از چیزی ناراحتند. از همسرتان بپرسید از چه ناراحت است و اگر گریه می کند به او دستمال تعارف کنید.
همسرم ای کاش همیشه وفادار باشی
وفاداری یکی از اصل های مهم هر رابطه است. وفاداری باعث ایجاد اعتماد بین دو طرف می شود و باعث می شود که یک رابطه پایدار بماند. ازدواج در همه ادیان امر مقدسی به شمار می رود و خیانت، بی حرمتی کردن به این موضوع است.زنان مردی را دوست دارند که وفادار باشد و در هیچ شرایطی به او خیانت نکند. مشکلات روحی و روانی که به دنبال خیانت شریک زندگی برای شخص ایجاد می شود ممکن است تا سال ها برای او باقی بماند.
همسرم ای کاش تفریحت تنها با دوستانت نباشد
برخی از آقایان متاسفانه رفیق باز به جای اینکه بیشتر وقتشان را به خانواده خود اختصاص دهند به دنبال رفیق بازی هستند و حتی به نیازهای روحی فرزندان خود نیز توجه نمی کنند و همه چیز زندگی را فدای رفیق می کنند.به گزارش آراز آذربایجان به نقل از نمناک،زندگی با این نوع آقایان بسیار مشکل است، آقاین عزیز لطفا اشتباه نکنید خانم ها نمی خواهند شما کل وقتتان را به آنها اختصاص دهید اما انتظار دارند اولویت اول زندگیتان باشند.

نوشته شده توسط admin در یکشنبه, ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۸:۴۶ ق.ظ

دیدگاه


5 × = بیست پنج