فرماندار:

جمع آوری سگ های بلاصاحب در مهاباد با سرعت انجام شود

جمع آوری سگ های بلاصاحب در مهاباد با سرعت انجام شود

آرازآذربایجان،فرماندار ویژه مهاباد گفت: شهرداری با توجه به وظایف ذاتی خود باید در اسرع نسبت به جمع آوری سگ های بلاصاحب در این شهر اقدام کند.
حسن عباسی روز چهارشنبه در جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان مهاباد افزود: افزایش تعداد سگ های ولگرد در سطح شهر علاوه بر ایجاد مزاحمت برای شهروندان، سلامت روانی و جانی آنها را به خطر انداخته که باید اقدامات لازم برای جمع آوری آنها از طرف شهرداری صورت گیرد.
وی با اشاره به ضرورت آمادگی در مقابل حوادث و بحران های احتمالی اضافه کرد: ارائه خدمات رفاهی و مورد نیاز مردم از جمله آب، برق و گاز در مواقع بحران نباید قطع و راهکارهای جایگزین برای استمرار این خدمات باید پیش بینی شود.
فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: سوخت های جایگزین به‌ویژه در سطح نانوایی و دستگاه های خدمات رسان در صورت قطعی گاز در نظر گرفته شود.
عباسی از مکان یابی اسکان موقت در حوادث بحرانی خبرداد و گفت: تسطیح و آماده سازی این مکان همراه با امکان ارائه خدمات رفاهی و دسترسی آسان با همکاری دستگاه ها باید مهیا شود.

وی با تاکید بر نظارت بیشتر بر واحدهای عرضه گوشت گفت: باتوجه به احتمال شیوع بیماری ناقل بین دام و انسان نظارت بر کشتارگاه و واحدهای گوشی در دستور کار قرار گیرد و همچنین رستوران و غذاخوری بین راهی در این خصوص در اولویت باشد.
افزایش تعداد سگ‌های ولگرد در مهاباد علاوه بر ایجاد صحنه‌های ناخوشایند در سطح این شهر، مخاطراتی را برای شهروندان مهابادی ایجاد کرده که سبب ابراز گلایه و ناخرسندی آنها از چنین وضعیتی شده است.

نوشته شده توسط admin در چهارشنبه, ۰۶ دی ۱۴۰۲ ساعت ۵:۱۴ ب.ظ

دیدگاه


× 5 = چهل