امنیت پایدار در مرزهای ایران اسلامی مثال زدنی است

امنیت پایدار در مرزهای ایران اسلامی مثال زدنی است

آراز آذربایجان – فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امنیت پایدار در مرزهای ایران اسلامی مثال زدنی است و این امنیت را مدیون خون شهدای والامقام و رشادت فرزندان این مرز بوم هستیم.
سردار حبیب شهسواری در آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه نقده با بیان اینکه صبر و روحیه والای مردم توطئه‌های بدخواهان و دشمنان را خنثی کرده است، افزود: ملت ایران همواره با ترفندها و توطئه‌های استکبار مقابله کرده و در زمان حاضر نیز با صبر و بزرگواری مردم تمامی توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شده است.
وی با اشاره به اینکه هرکسی که دلش با ایران و انقلاب و اسلام همراه باشد، بسیجی است و امروز همگان می‌توانند از ظرفیت‌های سپاه پاسداران برای تعالی کشور گام بردارند، ادامه داد: امنیت پایدار در مرزهای ایران اسلامی مثال زدنی است و این امنیت را مدیون خون شهدای والامقام و رشادت فرزندان این مرز بوم هستیم.
سردار شهسواری گفت: اعتبارات برنامه‌های محرومیت زدایی سال ۹۹ در فاز اول بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال است و برای اجرای فاز دوم این برنامه‌ها نیز در حال تأمین اعتبار هستیم.
وی اضافه کرد: همانند سال‌های گذشته برنامه ریزی های مختلفی برای سال ۹۹ کرده ایم که امیدواریم در راستای کمک به احداث خانه‌های محرومان، توسعه روستاهای محروم مرزی، روستاهای نیازمند در حوزه آب رسانی، مدرسه سازی، بهداشت و درمان اقدامات قابل توجهی انجام دهیم.
حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه نقده نیز در این مراسم با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان گفت: دشمنان نظام به جنگ اقتصادی روی آورده اند و لحظه‌ای غفلت و عقب نشینی مقابل آنان جایز نیست.
وی تاکید کرد: باید همگی به سمت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برای جهش تولید حرکت کرده و زمینه ساز شکست تحریم‌های دشمنان باشیم.
در این مراسم سرهنگ اکبر نوروزی به فرماندهی سپاه شهرستان نقده منصوب و از سرهنگ برنا فرمانده پیشین سپاه شهرستان قدردانی شد.
پیش از این مراسم، از چندین طرح محرومیت زدایی از جمله خانه مددجویی در روستای چیانه شهرستان نقده و مدرسه ابتدایی ۶ کلاسه با اعتبار یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان بهره برداری شد.
همچنین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در سفر به شهرستان نقده از خانواده شهیدان شهیدان کریم و عزیز بیگ زاده دیدار و دلجویی کرد.

نوشته شده توسط admin در پنجشنبه, ۰۱ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۸ ق.ظ

دیدگاه


شش + = 15